פסטיבל חנוכה מהאגדות בסינמול. צילום: הלהבות
פסטיבל חנוכה מהאגדות בסינמול. צילום: הלהבות

חוגגים חנוכה בקניון סינמול לב המפרץ חיפה: חג מושלם במקום אחד

עם כזו חוויה חגיגית ומיוחדת, בית הקולנוע הגדול והמפנק ביותר באזור הצפון, מסעדות מצוינות, בתי קפה, ועוד. קניון סינמול לב המפרץ בהחלט מספק בילוי חג אמיתי לכל המשפחה, ואם זה לא מספיק, תשמחו לדעת שכל חנויות הקניון במבצעי סוף שנה וכולן מציעות עד 70% על כל קולקציות החורף

פורסם בתאריך: 12.12.19 18:07

קניון סינמול לב המפרץ לב המפרץ, מעורר את הדמיון בחג החנוכה עם שפע של אטרקציות ותכנים מפתיעים, ומציע למבקרים חוויה בלתי נשכחת בהתאם למסורת השנתית.

השנה, הקניון יהפוך לסיפור מהאגדות למשך שלושה ימים מלאים. מדינת ילדים קסומה ומיוחדת בה כל המשפחה מוזמנת ליהנות ממתחמים חווייתיים ייחודיים, ביניהם: יער קסום עם פיות, הולכי קביים, עץ מדבר, באר משאלות, ועוד. אל תפספסו את אבקת הקסמים שתהפוך אתכם לחלק מהקסם המופלא.

פסטיבל חנוכה מהאגדות בסינמול

פסטיבל חנוכה מהאגדות בסינמול. קרדיט: הלהבות

כובשים את הטיק טוק

עבור חובבי הטיק טוק, האינסטגרם והפייסבוק, תוצב במרכז הקניון מכונת צילום מיוחדת שנכנסים לתוכה, בוחרים את השירים שאוהבים, מצלמים קליפ משגע ומעלים ישר לרשתות החברתיות.

עבור חובבי הגיימינג, תוכנן מתחם גיימינג ענק עם עמדות משחקי קונסולה ומחשב, מציאות מדומה, משחקי פיפה ו- NBA, סימולטורים, סקייטבורד, כדורסל וג'אסט דאנס לכל הרקדנים.

אוהבים כדורגל?

קניון סינמול לב המפרץ, בחר עבורכם לחג חנוכה שפע של רעיונות יצירתיים במיוחד שישמחו את המבוגרים והילדים כאחד. כולכם מוזמנים ליהנות משולחנות משחק: הוקי, כדורגל, סנוקר, פינג פונג ועוד. שולחנות משחק צבעוניים ויפים מוצעים לכל הפעוטות הקטנטנים.

כל הפעילויות הללו מוצעים עבור המבקרים בחינם ללא עלות, רק ולהגיע וליהנות ממדינת ילדים קטנה, קסומה וצבעונית. האירועים יתקיימו בין התאריכים 24-26.12 בקניון סינמול לב המפרץ, חיפה.

חג חנוכה שמח ומואר, ניפגש בקניון סינמול לב המפרץ.

קניון סינמול לב המפרץ חיפה

כתובת: שדרות ההסתדרות 55, צומת לב המפרץ, חיפה

מעבר לאתר

טלפון: 04-8416090

פסטיבל חנוכה מהאגדות בסינמול

פסטיבל חנוכה מהאגדות בסינמול. קרדיט: הלהבות


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר