שבוע של בחירות מצוינות בקניון שער הצפון. בתמונה: הרקדה בקניון שער הצפון. צילום: אלכס הובר
שבוע של בחירות מצוינות בקניון שער הצפון. בתמונה: הרקדה בקניון שער הצפון. צילום: אלכס הובר

קניון שער הצפון: מבחר עשיר של פעילויות לכל גיל

קצת קשה לבחור כשמדובר במגוון כל כך איכותי - הרצאה על טעינת מוטיבציה, סדנה לט"ו בשבט, מבצע וולנטיינס דיי, סרט מדובב לילדים, הרקדה המונית ויריד שישי שיק. מה הפייבוריט שלכם?

פורסם בתאריך: 5.2.20 11:32

כשבחוץ קריר וגשום, כיף לבלות במגוון פעילויות מהנות ללא תשלום שמתאימות לכל גיל – מקטנטנים, דרך ילדים ועד מבוגרים ובני גיל הזהב. קניון שער הצפון ממשיך עם פעילויות ההעשרה לכבוד ט"ו בשבט ו-ולנטיינס דיי, הרצאה לקהל הבוגר בנושא מוטיבציה, לצד פעילויות קבועות כמו הרקדות המוניות, פעילות בייבי מיוזיק וזומבה גולד, הקרנת סרט לילדים ויריד שישי שוק.

עם עליית המודעות להגנה על הסביבה, ראש השנה לאילנות, הלא הוא ט"ו בשבט, הופך לרלוונטי יותר מתמיד ומזכיר לכולנו את החשיבות של השמירה על הטבע והצומח. ביום ראשון תתקיים בקניון  סדנה מיוחדת ללא תשלום לילדים, בה הם ילמדו כיצד להכין ראש דשא עם חול וזרעים ולעצב אותו לפי דמיונם עם מגוון קישוטים. בסיום הסדנה הם ייקחו את ראש הדשא הביתה ויוכלו להשקות אותו עד שיגדל.

הסרט אבא אווזה. תמונה באדיבות האוזן השלישית

הסרט אבא אווזה. תמונה באדיבות האוזן השלישית

פעילות נוספת לילדים שתתקיים ביום שלישי היא הקרנה חינם (כולל פופקורן!) של סרט האנימציה "אבא אווזה" בדיבובו של טל פרידמן. הסרט עוקב אחר אווז שנפצע ונותר מאחורי הלהקה. בדרך מקרה הוא מציל צמד ברווזונים קטנים שנצמדים אליו ומכריזים עליו כעל ההורה שלהם. הוא מבין שעליו לשמור על הצמד ולוקח אותם עימו למסע חזרה הביתה.

הורים לפעוטות יוכלו גם הם ליהנות מפעילות "בייבי מיוזיק" משותפת בימי שני ורביעי.

בייבי מיוזיק להורים ופעוטות. תמונה ממאגר Ingimage

בייבי מיוזיק להורים ופעוטות. תמונה ממאגר Ingimage

גם לקהל הבוגר יש מגוון פעילויות – ביום שני תוכלו להשתתף בהרצאה בנושא טעינת מוטיבציה של המרצה אורי גל. כשהסוללה נגמרת בטלפון הנייד שלנו, מיד אנו רצים לטעון אותו, אבל כאשר אנחנו באופן אישי מתפקדים על סוללות שנגמרות, איך אנו טוענים אותן? ההרצאה מערבת את המשתתפים באופן אקטיבי כך שבסופה הם יוצאים עם כלים מעשיים ליישום טעינת מוטיבציה בזוגיות, בבית, בעבודה ובכלל במעגלי החיים.

המרצה אורי גל. צילום: בליץ

המרצה אורי גל. צילום: בליץ

בני 50 ומעלה יוכלו ליהנות משיגעון הזומבה שסחף את הארץ עם הזומבה גולד. האימון משלב פעילות אירובית באמצעות ריקוד בקצב לטיני המותאם לעבודה על אזורים שחשוב לעבוד עליהם בגיל מבוגר. אם הפעילות המוזיקלית עשתה לכם חשק להמשיך ולרקוד, תוכלו ליהנות גם מהרקדה המונית של דדה לוסקי, בוגר להקות מחול ומרקיד 28 שנים, מהגיל הרך ועד גיל הזהב.

זומבה גולד ללא תשלום. צילום: Robert Kneschke,Shutterstock

זומבה גולד ללא תשלום. צילום: Robert Kneschke,Shutterstock

חובבי אופנה ישראלית ופריטי מעצבות במחירי מציאה יוכלו לפקוד את יריד שישי שיק שחוזר החודש לקניון.  מדובר ביריד שכולו אופנה עם פריטים ייחודיים של מעצבות וסטייליסטיות ישראליות, ביגוד יד שנייה, כובעים מעוצבים של המעצבת בר פוליקר, תכשיטים ועוד והכל במחירים אטרקטיביים במיוחד. ביריד ישתתפו הסטייליסטיות מירי גביש קסטיליה, יעל מורדכייב, אנג'לה פרנסס מונכר סוויסה, נופר מואטי איזנקוט, עדי לוי ועוד. המעצבות יפתחו את ארון הבגדים האישי שלהן ויציגו למשתתפים את הקו האופנתי שלהן.

בנוסף, במהלך כל השבוע הקרוב (7-13.2) לקראת הוולנטיינס דיי שיתקיים ב-14 בפברואר תוכלו לפנק את אהוביכם במתנה רומנטית במיוחד ללא תשלום. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לקנות בחנויות ובמסעדות בקניון שער הצפון ב-299 ₪, ולקבל במתנה זוג ספלים מהודר עם כינויי החיבה האהובים כתובים עליהם. המבצע תקף בכל חנויות הקניון (פרט לאיקאה, שופרסל ומפעל הפיס והלוטו). חלוקת השוברים תבוצע בדוכן הדיילות בקומת הקרקע עד גמר המלאי.

 

הכניסה חופשית,

קניון שער הצפון, קריית אתא

למידע נוסף והרשמה לאירועים

לוח פעילויות 9-15 בפברואר:

יום ראשון – 17:00 – סדנת הכנת ראש דשא לט"ו בשבט

יום שני – 19:00 – הרצאה אורי גל – יש להירשם מראש.

קישור להרשמה

ימים שני ורביעי – זומבה גולד בשעה 10:00 ובייבי מיוזיק בשעה 11:00

יום שלישי – 17:30 – הקרנת סרט אבא אווזה

יום חמישי – 19:30 – הרקדה

יום שישי – 10:00-14:00 – יריד שישי שיק

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר