לא סוגרים – פותחים! במהלך ייחודי קניון שער הצפון משיק את "אונליין מול". באדיבות שער הצפון
לא סוגרים – פותחים! במהלך ייחודי קניון שער הצפון משיק את "אונליין מול". באדיבות שער הצפון

לא סוגרים – פותחים! במהלך ייחודי קניון שער הצפון משיק את "אונליין מול"

שער הצפון לא משאיר אתכם מנותקים. מהיום תוכלו לצפות בהרצאות, בהצגות ובפעילויות בלייב בעמוד הפייסבוק ובאתר האינטרנט, וכמובן ליהנות ממשלוחים עד הבית

פורסם בתאריך: 17.3.20 15:59

בימים בהם ראש ממשלת ישראל מודיע בריש גלי כי "תרבות הפנאי של ישראל תושבת", קניון שער הצפון מוכיח שלא כך הוא, ומעביר את פעילויות הפנאי והתרבות של הקניון לרשת. "קניונים כבר מזמן לא רק מרכזי קניות אלא צירי תרבות משמעותיים למשפחות, ולכן חשוב לנו להיות איתן דווקא בתקופה הזאת, לשמור ולתמוך בקהילה".

נהנים ממגוון הפעילויות לכל המשפחה שהקניון מציע מדי שבוע? אוהבים לאכול במסעדות קניון שער הצפון? גם בצל ההנחיות החדשות של משרד הבריאות תוכלו להמשיך ליהנות ממגוון מסעדות ופעילויות הקניון בקונספט "שער הצפון עד הבית" אצלכם על הספה. מידי יום יעודכנו פעילויות חדשות המתאימות לכל בני המשפחה, ולכל גיל.

על מנת להמשיך ולספק לקהל הלקוחות את התכנים ופעילויות הקניון הקבועות, יוכלו המבקרים לקחת חלק פעיל מהבית בשידור חי בעמוד הפייסבוק של הקניון.

פעילות זומבה גולד תשודר בימי שני ורביעי בשעה 10:00, פעילות בייבי מיוזיק תשודר בימי שני ורביעי בשעה 11:00. הרצאות בליץ יועברו בשידור חי כמו גם הרצאות נוספות, פעילויות והצגות שיועברו בשידור חי בעמוד הפייסבוק.

היום יום שלישי, ה- 17/3 בשעה 18:00בשידור חי מעמוד הפייסבוק של הקניון יתקיים מפגש עם דקלה הראל, מאמנת הורים לילדים בגיל הרך שתענה לכם על כל השאלות שמטרידות אתכם.

"יוצאים" מהחדשות, נפגשים לשעה של תשובות מרגיעות – איך להתמודד עם הילדים בבית? האם להסתיר את הלחץ שלנו או לשתף אותם? איך לשמור על הרוגע והשקט בבית בתוך הטירוף הזה? איך לשמור על הזוגיות בתוך כל הבלאגן?

לאכול בחוץ אמנם לא תוכלו בתקופה הקרובה, אך כן תוכלו ליהנות מהאוכל המשובח של מסעדת אושי אושי בביתכם. רשת הסושיות אושי אושי, ממשיכה לפעול במתכונת משלוחים בלבד.

כדי להעביר את הזמן בנעימים עם הילדים, באתר הקניון הוקם אזור מיוחד לילדים בעמוד "מבלים פלוס" בו עלו דפי צביעה ופעילות לילדים בשיתוף עם ערוץ לולי והופ. לדפי הצביעה הקליקו כאן

כמו כן תוכלו לבקר בקניון ברשתות המזון והפארם שימשיכו לפעול כרגיל. סניף שופרסל יפעל בימים א'-שבת וסניף סופר פארם יהיה פתוח ללקוחות בין הימים א'-שבת.

 

שעות פעילות רשתות הקניון:

סניף שופרסל:

טלפון בסניף: 04-6023441

ימי ראשון – שלישי: 8:00 – 22:00

ימי רביעי – חמישי: 8:00 – 23:00

יום שישי: 7:00 – 15:00

מוצאי שבת: 19:15 – 22:00

 

סופרפארם

ימים א'-ה' 09:00 – 22:30

יום שישי 08:30 – 15:00

מוצאי שבת חצי שעה לאחר צאת השבת – 23:00

הכניסה לסניף סופרפארם הינה דרך השער הראשי של הקניון ליד איקאה. ניתן לבצע הזמנה באמצעות האתר: https://shop.super-pharm.co.il ולבצע איסוף של ההזמנה בסניף לאחר 3 שעות מרגע ההזמנה.

 

מסעדת אושי אושי:

ימים ראשון – חמישי: 11:30 – 22:00
יום שישי: 10:30 – 15:00
מוצאי שבת: 20:45 – 23:00

טלפון: 04-7795000, לתפריט הקליקו כאן

 

לשכת רשות האוכלוסין וההגירה (משרד הפנים)

החל מיום ראשון, 15.3.2020, ובשל ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, לשכות מינהל אוכלוסין עברו לעבודה במתכונת מצומצמת.

ניתן להתעדכן באתר רשות האוכלוסין וההגירה בקישור

 

לעדכונים ולמידע נוסף:

קישור לאתר הקניון 

קישור לדף הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר