חיזוק התמהיל הייחודי, הנגשה וחזון לעתיד: דותן שלום מונה למנכ"ל קניון שער הצפון. צילום: אורן קאן
חיזוק התמהיל הייחודי, הנגשה וחזון לעתיד: דותן שלום מונה למנכ"ל קניון שער הצפון. צילום: אורן קאן

חיזוק התמהיל הייחודי, הנגשה וחזון לעתיד: דותן שלום מונה למנכ"ל קניון שער הצפון 

בתקופה שמביאה לא מעט אתגרים לעולם הקמעונאות ודורשת חשיבה על פתרונות יצירתיים, מונה בקניון שער הצפון מנכ"ל חדש: דותן שלום. בואו להכיר מקרוב

פורסם בתאריך: 2.8.20 18:31

דותן, בעל ניסיון עשיר בניהול ושיווק רשתות ריטייל קניונים ומרכזי מסחר, כיהן לאחרונה כמנכ"ל קניון הסינמול בחיפה. זאת לאחר שורה ארוכה של תפקידי מפתח ניהוליים בתחום, ביניהם סמנכ"ל התפעול והמכירות בבאג (BUG), רשת חנויות המחשוב והטכנולוגיה הגדולה בישראל, ומנהל מכירות ארצי ברשת פז-YELLOW, שם ניהל באופן ישיר כ-200 סניפים של כ-160 זכיינים.

קניון שער הצפון אשר נמצא בבעלות חברת שיכון ובינוי וקבוצת ברונפמן פישר, מתפרש על פני 60,000 מ"ר, ותוכנן על ידי משרד משה צור אדריכלים. שער הצפון ממותג כ"קניון המשפחות של הצפון" והינו הקניון הראשון והיחיד בישראל הכולל בתוכו סניף ענק של איקאה. זאת בנוסף לתמהיל מגוון המשלב מותגים בינלאומיים לצד רשתות ישראליות בולטות, חנויות מקומיות ולשכה מרכזית של רשות האוכלוסין – משרד הפנים. דותן, איש משפחה מהצפון בעצמו (נשוי ואב לשלושה, תושב כפר ורדים), מתכנן להמשיך ולחזק את הקניון תחת ערכים אלו.

"קניון שער הצפון פונה לכל תושבי הצפון, כמו גם למטיילים ולתיירים באזור הרב-גוני שלנו. מיקומו האסטרטגי על ציר מרכזי לצד תמהיל הרשתות הרחב שבו, מאפשר לו להיות קניון על אזורי ולשרת אוכלוסייה של מעל למיליון תושבים. בעתיד הקרוב הרכבת הקלה תהפוך את הקניון לנגיש לעוד אוכלוסיות ולמבקרים", מסביר דותן, "דבר שיתרום לביסוס מעמדו כקניון חדשני מעודכן ומוביל באזור הצפון".

כבר עכשיו מונחות על שולחנו תוכניות עבודה עם חזון מובהק לעתיד, שלחלקן הוא מספק הצצה: "המטרה שלי היא להוביל את הקניון לחדשנות ברמת הבילוי והחוויה, להרחיב את מגוון הפעילויות הייחודיות למשפחות ולילדים, להעשיר עוד יותר את תמהיל השוכרים, ולהמשיך ולתחזק את מיצוב הקניון כמוביל בתחום הפנאי והבילוי המשפחתי. זאת תוך התאמה לצרכי הלקוחות בעידן בו הדינמיקה משתנה מהר מאוד, וזמן התגובה הוא פקטור משמעותי".

דותן שלום. צילום: יחצ

דותן שלום. צילום: יחצ


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר