החזרה לבית הספר עלינו: תיקים, חולצות בית ספר מבית פוקס וציוד במתנה בקניון שער הצפון. צילום: יחצ
החזרה לבית הספר עלינו: תיקים, חולצות בית ספר מבית פוקס וציוד במתנה בקניון שער הצפון. צילום: יחצ

החזרה לבית הספר עלינו: תיקים, חולצות בית ספר מבית פוקס וציוד במתנה בקניון שער הצפון

הקניות לכבוד החזרה ללימודים הפכו בשנים האחרונות להוצאה של אלפי שקלים עם תיקים, חולצות, ספרים וציוד. מבצע חזרה ללימודים של קניון שער הצפון מציע להורים חיסכון של מאות שקלים בפריטים הנחוצים באמת

פורסם בתאריך: 12.8.20 15:35

במיוחד השנה, כאשר התקופה המאתגרת מביאה משפחות רבות למודעות יתר לחסכון בתקציב הביתי, מציע קניון שער הצפון גם חוויית קניות מרוכזת המאגדת את כל מה שצריך במקום אחד, וגם מבצע חזרה ללימודים משתלם במיוחד שעתיד לחסוך למשפחות מאות שקלים – במבצע בהתאמה אישית בו הלקוחות הם שבוחרים את ההטבה שהם מעדיפים.

בין הציוד הבאמת חשוב תוכלו למצוא תיקים אורתופדיים וממותגים, חולצות בית ספר ושוברים לקניית ציוד – אתם בוחרים את ההטבה המתאימה לכם. הפריט היקר ביותר ברשימה שגם הפך לסמל סטטוס בעבור הילדים הוא התיק, בין אם לתיכוניסט או לילד שעולה לכיתה א'. המתבגרים ללא ספק ישמחו לתיקים ממותגים של אדידס, ניו-באלנס, סלאזנגר (SLAZENGER), או סוויס (SWISS) בשווי 250 ₪ או שובר מתנה על סך 100 ₪ לחנות אופיס דיפו וחולצות בית ספר של רשת פוקס אותם יקבלו במתנה על כל קניה בחנויות, במסעדות ובדוכני המזון של הקניון ב-399 ש"ח.

לתלמידי הכיתות הצעירות (א'-ה') תיקי גב אורתופדיים של קל-גב או של ניו באלנס (NEW BALANCE) בשווי 329 ש"ח או שובר מתנה על סך 200 ש"ח לחנות אופיס דיפו וחולצות בית ספר של רשת פוקס במתנה על כל קניה ב – 699 ש"ח.

לילד ולמתבגר כבר יש תיקים? תוכלו לקבל את ההטבה על קניית ציוד: שובר על סך 100 ש"ח למימוש בחנות אופיס דיפו + חולצות בית ספר של מותג האופנה פוקס במתנה בקניה ב-399 ש"ח או שובר מתנה ע"ס 200 ₪ לחנות אופיס דיפו במתנה על כל קניה ב – 699 ש"ח.

המבצע בין התאריכים 12-20/8/2020 בלבד וכפוף לתקנון המבצע  

חלוקת שובר המתנה תתקיים בדוכן הדיילות בקומת הקרקע בסמוך למעליות השקופות. בימים א'-ה' בין השעות 21:30 – 10:30, יום שישי בין השעות 15:00 – 09:30, ובמוצאי שבת בין השעות 23:00 – 21:00 ועד גמר המלאי!

לפרטים נוספים:

אתר הקניון

דף הפייסבוק

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר