ליאו מסי וניימאר (צילום: שרון בוקוב, עיתון "הארץ")
ליאו מסי וניימאר (צילום: שרון בוקוב, עיתון "הארץ")

עדיין לא אבוד: נותרו שני כרטיסים למסי ופ.ס.ז'

באמצעות המיזם החברתי Paamba (פעם בחיים) נערכת מכירה פומבית לזוג כרטיסים ליציע הצפוני למשחק מול פ.ס.ז' בליגת האלופות ביום רביעי. ההצעה הגבוהה ביותר תזכה, וכל ההכנסות יועברו כתרומה לעמותת וראייטי. מהרו, נשארו רק ארבעה ימים להגשת הצעה

פורסם בתאריך: 8.9.22 08:09

חשבתם שאזלו כל הכרטיסים למשחקה של מכבי חיפה נגד פ.ס.ז' באיצטדיון סמי עופר במסגרת שלב הבתים בליגת האלופות? אז טעיתם. לפחות זוג כרטיסים אחד נותרו למכירה, אבל כזו שכל הכנסותיה יועברו כתרומה לעמותת וראייטי.

לאחר שכל המנויים לשלושת משחקי ליגת האלופות נחטפו, וקדימויות לרכישת כרטיסים בודדים ניתנו לבעלי מנויים, יש לשני אוהדים הזדמנות לראות את ליאו מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה, כמו גם את דולב חזיזה, עלי מוחמד ופרנטזדי פיירו.

באמצעות המיזם החברתי Paamba (פעם בחיים) נערכת מכירה פומבית מיוחדת לזוג כרטיסים ליציע הצפוני למשחק שייערך ביום רביעי, והזוכה יקבל גם שתי חולצות מיוחדות של Paamba. המכירה מתקיימת במודל של מכירה פומבית שבה ההצעה הגבוהה ביותר זוכה. הזמן שנותר להגשת ההצעה הוא ארבעה ימים, וכעת עומדת ההצעה הגבוהה ביותר על 7,380 שקל. להגשת ההצעה לחצו כאן.

 

 

המיזם Paamba משלב תרבות ועשיית הטוב באמצעות שימוש בפלטפורמה טכנולוגית ייעודית המאפשרת למכור חוויות של פעם בחיים ולתרום את ההכנסות לעמותות ולארגוני צדקה במטרה לייצר אימפקט חיובי בקהילה. המיזם מעניק הזדמנות לרתום אמנים, אנשי עסקים וחברות מסחריות על מנת לגייס תרומות למטרות חברתיות, כאשר כל המשתתפים זוכים להגשים חלומות.

ארגון וראייטי מסייע לילדים עם צרכים מיוחדים ולמשפחותיהם. התמיכה שנותן הארגון לילדים עוזרת להם לתפקד טוב יותר, לפתח עצמאות, לתקשר, ללמוד ולהתפתח, ובסופו של דבר להשתלב בקהילה ובחברה בצורה הטובה ביותר. במשך השנים עזר ארגון וראייטי לעשרות אלפי ילדים עם אוטיזם, שיתוק מוחין, תסמונת דאון ולקויות אחרות, מכל המגזרים, העדות והדתות, להשתלב שיקומית וחברתית בחברה הישראלית.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר