שוקי מויאל כ"רוקי הנמר" (צילום: אדיר נמרוד כץ ל-Photography Solutions)
שוקי מויאל כ"רוקי הנמר" (צילום: אדיר נמרוד כץ ל-Photography Solutions)

הלם: שוקי מויאל, איש צוות בהפועל סל, נפטר בערב החג

בשורה מרה נחתה הבוקר על ראשי ואוהדי הפועל חיפה בכדורסל ובכדורגל. שוקי מויאל, איש צוות במועדון הכדורסל בחמש השנים האחרונות, נפטר בערב החג והוא בן 48 בלבד. מויאל היה אדום מלידה והתנדב לכל פעילות, גם כשלא נמצא מי שיפעיל את הקמע של קבוצת הכדורגל "רוקי הנמר"

פורסם בתאריך: 26.9.22 15:20

בשורה מרה נחתה הבוקר (שני) על ראשיהן ואוהדיהן של קבוצות הפועל חיפה בכדורסל ובכדורגל: שוקי מויאל, שהיה איש צוות במועדון הכדורסל בחמש השנים האחרונות, נפטר בערב החג והוא בן 48 בלבד.

בשנים האחרונות לקח מויאל חלק פעיל בניהול השוטף של קבוצת הפועל בכדורסל, ודבר מותו תפס את הקבוצה בסאמוקוב בבולגריה, לשם היא יצאה כדי להתמודד במסגרת חצי גמר מוקדמות היורופקאפ נגד קטאיה הפינית.

"המומים ומסרבים להאמין שחברינו היקר שוקי מויאל נפטר", פרסם המועדון הודעה על דבר מותו, "את הבשורה הקשה קיבלנו הבוקר בבולגריה. שוקי היה אדום מהיום שבו נולד. הוא גדל באיצטדיון קרית חיים וליווה את קבוצות הנוער והבוגרים לכל מגרש בארץ. הוא התנדב לכל פעילות, וכשלא נמצא מי שיפעיל את בובת 'רוקי הנמר' בכדורגל הוא לקח על עצמו את המשימה. במועדון הכדורסל הוא לקח חלק פעיל בניהול השוטף ועשה הכל – החל מכביסות ועד לחלוקת כרטיסים במשחקים – והדביק בשיגעון גם את שלושת ילדיו. אנחנו מתכוננים למשחק חצי גמר מוקדמות היורופקאפ והלב שבור. טלי, אליאב, יובל ותהילה, מועדון הכדורסל הפועל חיפה מרכין את ראשו ומשתתף באבלכם הכבד, ומכאן אנו פונים לכל האוהדים האדומים להתלכד ולהגיע לחלוק לשוקי שלנו את הכבוד המגיע לו. הכבוד האחרון".

 

 

מנכ"ל מועדון הכדורסל הפועל חיפה רון פלדהיים, יום אבל.

"זהו יום שחור וקשה. אני המום ושבור. שוקי היה לפני הכל חבר שלי במשך עשרות שנים. בעשר השנים האחרונות הוא היה לצדי כשעבדתי בהפועל, גם כדורגל וגם בכדורסל. על אף הבעיות הרפואיות, הוא ידע לנצל את הטוב שבחיים האלה וליהנות מכל רגע. יהיה קשה להמשיך בלעדיו".

חשבתם כבר איך להנציח את זכרו במשחק הקרוב ביום רביעי?

"נבקש מפיב"א לעלות עם סרט שחור. הלוואי שננצח בשבילו".

ממועדון הכדורגל הפועל חיפה נמסר: "משפחת הפועל לאוס מדיה חיפה משתתפת בצערה של משפחת מויאל על מותו של אוהד הקבוצה שוקי מויאל בערב החג בגיל 48. שוקי, אדום מבטן ולידה, היה המפעיל הראשון של בובת הקמע 'רוקי'. שוקי ליווה את הקבוצה ואת קבוצת הנוער לכל מגרש בארץ, ובשנים האחרונות היה פעיל בקבוצת הכדורסל. יהי זכרו ברוך".

מויאל התגורר בשלומי עם רעייתו טלי, בנו אליאב ושתי בנותיו יובל ותהילה. חבריו מספרים כי בצהרי יום ראשון הוא הרגיש לא טוב ואמר לבנו בסרקסטיות האופיינית לו שהוא הולך למות. מויאל נפטר ככל הנראה מדום לב. פרטים על מועד ההלוויה יעודכנו במוצאי החג.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    "אין קשר לחיסון"….
    המדינה רצחה אנשים – גם את אמא שלי…
    חיסול ממוקד לצימצום האוכלוסיה

  2. פרייס גבלס

    כל מי שהשתתף בניסוי ההזוי הזה לקח על עצמו את האפשרות להיות מדולל

  3. עצוב

    אפקט חיסוני הקורונה. חייבים להתעורר. אלפי תופעות לואי מוסתרות מהציבור

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ראינו מדענים בכירים שמזהירים מהחיסון..והנה עוד ועוד מקרי מוות של צעירים בפתאומיות

  5. גיטי

    דום לב נוסף… איך לא ברור לכם שהחיסונים נועדו לעשות פה חיסולים

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    וואווו מאמינה כבר באמת שהחיסון נותן אותותיו ! אוי כמה הוזהרנו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר