שוקי מויאל (צילום מתוך פייסבוק. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
שוקי מויאל (צילום מתוך פייסבוק. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

היום ב-15:00: שוקי מויאל יובא למנוחות

דוד תשובה, חברו של שוקי מויאל פתח קבוצת פייבוקס בשם "זוכרים את שוקי" כדי לאסוף תרומות עבור סעודות המצווה והתנהלות שוטפת בשבעה. "אשמח שתפתחו את לבכם ותעזרו במה שאפשר בכדי לחלוק לאחינו האדום כבוד אחרון", הוא פנה לאוהדי הפועל חיפה, "אין משפחה מלוכדת יותר מהמשפחה האדומה"

פורסם בתאריך: 28.9.22 07:55

היום (רביעי) בשעה 15:00 יובא שוקי מויאל למנוחות בבית העלמין בשלומי – היישוב שבו הוא התגורר עם אשתו ושלושת ילדיהם, שם גם יישבו שבעה בבית המשפחה ברחוב נתן אלבז 154/3.

כזכור, מויאל, שהיה אוהד הפועל חיפה ואיש צוות במועדון הכדורסל, נפטר בערב החג, ודבר מותו השאיר את הרחוב הספורטיבי האדום בהלם.

אתמול העלה חברו הקרוב דודו תשובה פנייה נרגשת בדפי הפייסבוק השונים של אוהדי הפועל, ובה הוא ביקש מהם לפתוח את לבם: "משפחה אדומה יקרה, חג שמח (עד כמה שניתן לומר). כפי שפרסמנו בצער רב על פטירתו של אחינו האהוב שוקי מויאל בצאת החג, אני אתחיל בסידורים לגבי ההלוויה. מי שמכיר יודע את מצבה הכלכלי של המשפחה, ואנו כאן בכדי לעזור להם, כפי ששוקי תמיד היה עבור הפועל שלנו ועבור כל אחד מהחברים. פתחנו פייבוקס לתרומות עבור סעודות מצווה בשבעה, בחודש ובשנה, ועבור התנהלות שוטפת בשבעה. אשמח שתפתחו את לבכם ותעזרו במה שאפשר כדי לחלוק לאחינו האדום כבוד אחרון. אין משפחה מלוכדת יותר מהמשפחה האדומה שלנו".

להצטרפות לקבוצה "זוכרים את שוקי" לחצו כאן. ניתן גם לבצע העברה בנקאית לחשבון ע"ש דוד תשובה: בנק הפועלים, סניף 721, מס חשבון 672442, יש לציין – עבור תרומה שוקי. אפשרות נוספת לתרומה באמצעות ביט לנייד 054-2267301, יש לציין – עבור תרומה לשוקי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר