היכל הספורט ברוממה (צילום: מיכה בריקמן)
היכל הספורט ברוממה (צילום: מיכה בריקמן)

מכבי סל חוזרת לשחק ברוממה

בשורה לאוהדי מכבי חיפה בכדורסל: אחרי שנה שבה שיחקה הקבוצה בבית מכבי וירדה ליגה, אגודת מכבי חיפה החליטה לחזור בעונה הבאה להיכל הספורט ברוממה. המנכ"ל רועי שווץ: "המשימה היא לעלות ליגה, ונעמוד בה. בלעדיכם, האוהדים, אין זכות קיום לקבוצה"

פורסם בתאריך: 9.6.24 15:22

קבוצת הכדורסל של מכבי חיפה, שירדה לליגה הארצית וחזרה לניהולה של אגודת מכבי חיפה, תקיים בשנה הבאה את משחקיה בהיכל הספורט ברוממה. כזכור, בשנה החולפת שיחקה הקבוצה בבית מכבי ברחוב ביכורים.

אתמול (מוצ"ש) התקיים מפגש בין אנשי הנהלת האגודה לאוהדי הקבוצה, שבו הוצגו התוכניות לחזרתה של מכבי לליגת העל, ובהן הקמת הנהלה חדשה, מציאת ספונסרים, העמדת תקציב של כמיליון וחצי שקל וחזרתה של הקבוצה להיכל.

במפגש אמר מנכ"ל האגודה רועי שווץ: "המשימה היא לעלות ליגה, ונעמוד בה. לשם כך אנחנו זקוקים לכם, האוהדים. בלעדיכם אין זכות קיום לקבוצה. האחריות על מה שהיה בעונה שעברה היא שלנו. בליגה השלישית נתנהל כמו בליגת העל".

יו"ר האגודה ניר ענבי סיכם ואמר: "מכבי חיפה היא מותג. יש לנו הקהל הגדול בארץ, ואנחנו צריכים להיות למעלה עם הגדולות. אם תהיה קבוצה אטרקטיבית, ההיכל יחזור להיות מלא. נבנה קבוצה טובה במטרה לעלות ליגה".

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. מושיק

    קודם תמצאו מימון שיעזור להביא שחקנים ראויים והאולם הזה לקבוצה בליגה השלישית זה כבוד…

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה קהל בדיוק יש להם???
    הם בדרך להיעלם וטוב שכך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר