ניר קלינגר. "אני מתחיל כבר עכשיו לחפש זר נוסף" (צילום: צלמוס)
ניר קלינגר. "אני מתחיל כבר עכשיו לחפש זר נוסף" (צילום: צלמוס)

"עשר נקודות זה יפה אבל לא מפתיע"

הבוקר, אחרי ה-3:3 הדרמטי אתמול מול בית"ר ירושלים, מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר כבר מתכונן למפגש בשבת מול הפועל באר שבע. ומה באשר למענק אליפות? "במהלך המשא ומתן יואב כץ ואני דיברנו על זה בצחוק"

פורסם בתאריך: 17.9.17 10:51

הפתיחה הנהדרת של הפועל חיפה, שמתחילת העונה צברה עשר נקודות מ-12 אפשריות והיא ניצבת במקום השני בטבלה, עם אותו מספר נקודות כמו בית"ר ירושלים שמקדימה אותה רק בזכות הפרש שערים עדיף.
אם המאמן ניר קלינגר היה יודע שכך תפתח קבוצתו את העונה, אולי הוא היה מכניס בחוזהו סעיף שמזכה אותו במענק זכייה האליפות. "במהלך המשא ומתן יואב כץ ואני דיברנו על זה בצחוק", אמר קלינגר היום (ראשון), שעות ספורות לאחר התיקו 3:3 בטדי מול בית"ר.
בינתיים קיבל המאמן אישור מהבעלים להתחיל כבר עכשיו לחפש זר חמישי שיצטרף לקבוצה בחלון ההעברות בינואר. "אין טעם לצרף עכשיו שחקנים חופשיים שלא שיחקו כבר חודשים ארוכים", אמר קלינגר, "אני מתחיל כבר עכשיו לחפש זר נוסף לקבוצה".
כתובות הנאצה שנכתבו הלילה על חזית בית הוריו של החלוץ עדן בן בסט, שעליהן חתום ארגון האוהדים לה פמיליה של בית"ר, לא פגמו בשמחה בקבוצה. "כבר אחרי מחנה האימונים לקראת העונה היתה לי תחושה שיש לנו קבוצה טובה והאמנתי שנפתח את העונה בבליץ", אמר קלינגר, "אם היו לנו 12 נקודות הייתי מופתע, אבל במצב הקיים עשר נקודות זה יפה אבל לא מפתיע. אנחנו יכולים להפתיע כל קבוצה".
בשבת תארח הפועל את הפועל באר שבע, וקלינגר כבר נערך למשחק מול שחקניו של ברק בכר: "באר שבע היא הקבוצה האיכותית ביותר בליגה, אבל כמו שלנו יהיה קשה גם להם יהיה קשה. אני מאמין בקבוצה שלי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר