עומר דמארי. עוד עונה בירוק? (צילום: צלמוס)
עומר דמארי. עוד עונה בירוק? (צילום: צלמוס)

מכבי עשויה לממש את האופציה על דמארי

המנהל הטכני מו אלאך נפגש השבוע עם החלוץ עומר דמארי והבהיר לו כי אם הוא ישיג את השחרור מרד בול לייפציג תממש מכבי חיפה את האופציה שיש לה עליו לעונה הבאה

פורסם בתאריך: 1.2.18 13:20

המנהל הטכני של מכבי חיפה מו אלאך נפגש השבוע עם החלוץ עומר דמארי והבהיר לו כי אם הוא ישיג את השחרור מרד בול לייפציג הגרמנית תממש מכבי את האופציה שיש לה עליו לעונה הבאה.

דמארי מחזיק בחוזה לעונה נוספת בלייפציג שבה הוא אמור להרוויח מיליון יורו, והוא הצטרף בינואר שעבר למכבי בהשאלה ללא תמורה לאחר שוויתר על חלק נכבד מחוזהו. לייפציג כבר הודיע לשחקן כי הוא רשאי לחפש קבוצה לעונה הבאה, אך עדיין לא נקבה במחיר על כרטיסו. אם המחיר יהיה סביר עשויה מכבי לממש את האופציה על השחקן. עם זאת, מכיוון שהפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה מעוניינות בו ואף רצו לצרפו בחלון ההעברות שנסגר השבוע, ייתכן שהודעתה של מכבי לדמארי על רצונה לממש את האופציה היא חלק מהמשחק הפסיכולוגי מול שתי הקבוצות.

 

 

למרות מצבה הקשה של הקבוצה, שלאחר התיקו (1:1) מול מכבי פתח תקוה בשבת התקרבה למרחק של חמש נקודות בלבד מהקו האדום, אלאך משדר עסקים כרגיל. לפי נוהלי העבודה החדשים שהוא הנהיג נדרש הצוות המקצועי להגיע למתחם האימונים בכפר גלים בשעות הבוקר המוקדמות עד שעות הערב, ובימים אלה הוא עוסק ביחד עם המאמן החדש פרד רוטן ועם עוזריו רוב מאס ואיתי מרדכי בהכנות לעונה הבאה. במסגרת נהלים אלה חייב כל איש בצוות המקצועי להעביר לאלאך מדי יום דוח מפורט על האימון שנערך באותו היום ועל האימון שצפוי למחרת.

לחברים ההולנדים בצוות המקצועי של מכבי אין סעיף של יציאה מהחוזה לקראת העונה הבאה. עם זאת, ספק עם הנשיא יעקב שחר יעמוד בדרכם של ההולנדים אם אלה יבקשו לעזוב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר