טוני יאנגר. יסמן וי גם על חיפה? (צילום: ניר קידר)
טוני יאנגר. יסמן וי גם על חיפה? (צילום: ניר קידר)

המטרות השתנו: הפועל הציעה ליאנגר להצטרף לשורותיה

בעקבות הפתיחה המצוינת של העונה (ולמרות ההפסד לאליצור יבנה) מעוניינים בהפועל חיפה להתחזק במתאזרח הוותיק טוני יאנגר. ובמכבי חיפה (למרות הניצחון על מכבי רחובות) מתערער מעמדו של המאמן ברק פלג

פורסם בתאריך: 23.11.18 20:07

עם האוכל בא התיאבון: הפועל חיפה, שנשארה בליגה הלאומית רק בשל פירוקה של מכבי קרית גת ובקיץ הציבה לעצמה מטרה להישאר בליגה, פתחה את העונה בצורה נהדרת, וראשי הקבוצה מכוונים כעת הרבה יותר גבוה.

אמנם ביום שלישי נוצחה הקבוצה בבית על ידי אליצור יבנה החלשה (93:77) ולא הצליחה לשמור על מאזן מושלם, אך כדי לא לאבד את המומנטום הציעה הפועל למתאזרח הוותיק טוני יאנגר להצטרף לשורותיה. יאנגר בן ה־38 שיחק במשך שנים רבות בליגת העל, ובעונה שעברה הוא סייע להפועל באר שבע לעלות לליגה הבכירה. כדי להחתימו תצטרך הפועל להגדיל משמעותית את תקציבה, וראשי עמותת לב אדום ייפגשו בקרוב עם הספונסרים של הקבוצה ויבקשו מהם לסייע במימון שכרו של יאנגר.

 

 

אצל היריבה העירונית מכבי חיפה, שקיוותה לחזור במהרה לליגת העל, כבר חושבים על שינויים בעקבות הפתיחה החלשה של העונה. למרות ניצחון החוץ על מכבי רחובות (91:97), שהעלה את מאזנה של הקבוצה לשני ניצחונות מול שלושה הפסדים, מעמדו של המאמן ברק פלג אינו יציב, וגורמים במכבי מציינים כי בניגוד למאמנים קודמים שהסגל שלהם הוכתב על ידי הבעלים ג’ף רוזן, פלג הוא זה שבנה את הסגל כמעט לבדו. בקבוצה העלו את שמו של שרון אברהמי כמחליף אפשרי לפלג.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר