ניב אנטמן. מועמד להפועל רעננה (צילום: אדיר נמרוד כץ)
ניב אנטמן. מועמד להפועל רעננה (צילום: אדיר נמרוד כץ)

שחרור המוני: שמונה שחקנים עוזבים את עירוני נשר

הנהלת המועדון הודיעה לניב אנטמן, עמית אמזלג, בריאן ג’ונס, דיוויד גומז, בר גלילי, ליעד מרדכי, דניאל טוויזר וספואן זועבי כי לנוכח המצב המקצועי והפיננסי הם מתבקשים לחפש קבוצה חדשה

פורסם בתאריך: 4.1.18 11:13

הנהלת עירוני נשר הודיעה לשמונה שחקנים שהם מתבקשים למצוא לעצמם קבוצה חדשה, וזאת בשל הבעיות הפיננסיות של המועדון. מתחילת העונה הצהירו הבעלים אמיל יוסיפוב ושלומי פרץ כי מכיוון שעיריית נשר אינה מצליחה לאשר את תמיכתה במועדון בשל מאבקים פוליטיים במועצת העיר, אין בכוונתם להיכנס להרפתקאות כלכליות שיפגעו בו.

כעת, לנוכח מצבה הקשה של הקבוצה, שממוקמת במקום ה־16 והאחרון בטבלת הליגה הלאומית עם תשע נקודות בלבד מתוך 48 נקודות אפשריות ובמרחק של שמונה נקודות מהקו האדום, הודיעו יוסיפוב ופרץ על שחרורם של שחקנים רבים, ובעיקר אלה שחוזיהם מכבידים מאוד על הקבוצה. שמונת השחקנים ששוחררו הם ניב אנטמן, עמית אמזלג, בריאן ג’ונס, דיוויד גומז, בר גלילי, ליעד מרדכי, דניאל טוויזר וספואן זועבי שכבר הספיק לחתום בקבוצה מהליגה הפלסטינית. עם זאת, בהודעה שהם קיבלו צוין כי המועדון יכבד את חוזיהם עד שהם ימצאו קבוצה חדשה.

אנטמן מועמד להפועל רעננה מליגת העל. השוער המועדף על רעננה הוא השוער השני של הפועל חיפה רן קדוש, אך האדומים לא ממהרים לוותר עליו. אם הפועל לא תסכים לשחרר אותו יקבל אנטמן פנייה רשמית מרעננה.

 

 

המאמן עידן בראון יישאר בקבוצה למרות העזיבה ההמונית של שחקניו, ובנשר מבקשים לצרף שחקנים זולים במקומם. השמות הבולטים לחיזוק הקבוצה הם השוער השלישי של הפועל חיפה רותם פדידה שצפוי להגיע בהשאלה, בן לוי ובן סירי.

“זה היה באוויר אבל אי אפשר להאשים אף אחד כי המועדון לא מקבל שום תמיכה”, אמר השבוע אחד משחקני הקבוצה, “חבל שכל העשייה שהובילה לעלייה לליגה הלאומית נפגעת כך, אבל אנחנו עוד מקווים לעשות נס ולהישאר בליגה”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר