מכבי חיפה באולם בנשר בקדנציה הקודמת שם. מתאים רק לליגה הלאומית (צילום: קובי פאר)
מכבי חיפה באולם בנשר בקדנציה הקודמת שם. מתאים רק לליגה הלאומית (צילום: קובי פאר)

מכבי רוצה לשחק בנשר, המינהלת לא תאפשר לה

אם מכבי חיפה תחזור לליגת העל היא לא תוכל לעבור לאולם בנשר שאינו עומד בדרישות של מינהלת הליגה. באתו”ס מעריכים כי הצעד נועד להפעיל לחץ להפחתת דמי השימוש באולם

פורסם בתאריך: 8.3.19 08:54

מכבי חיפה אמנם שוקלת לעבור ולשחק בעונה הבאה באולם בנשר, אבל אם היא תחזור לליגת העל היא לא תוכל לעשות כן. הסיבה: האולם אינו עומד בדרישות של מינהלת ליגת העל לקיום משחקים.

באולם בנשר יש 1,000 מקומות ישיבה בלבד, בעוד שלפי תקנון המינהלת מספר המקומות המינימלי הוא 2,500. עם זאת, למרות התקנון משחקות הפועל אילת ומ.כ נס ציונה באולמות שמכילים 1,500 מקומות בלבד, וזאת באישור מיוחד מהמינהלת. לפי גורם במינהלת, לא יתאפשר קיום משחקים באולם שמכיל פחות מ־1,500, כך שבשלב זה המהלך לא יוכל לצאת אל הפועל. אם מכבי לא תצליח להעפיל לליגת העל, האולם בנשר שבו היא כבר שיחקה בעבר מאושר לקיום משחקים בליגה הלאומית.

 

 

בחברת אתו”ס שמחזיקה בהיכל הספורט ברוממה טוענים כי הצעד של מכבי נועד כדי להפעיל לחץ עליה במטרה לקבל הנחה על השימוש בהיכל, שכן החוזה בין הצדדים יסתיים בתום העונה.

בפן המקצועי, שתי הקבוצות החיפאיות התחזקו השבוע בשני שחקנים שהגיעו אליהן ממכבי אשדוד/באר טוביה שמשחקת בליגת העל: מכבי צירפה את הגארד תום מעיין, והפועל התחזקה בגארד המתאזרח ג’ו ג’ו פאלאס. השניים יעמדו לרשותם של המאמנים ברק פלג בצד הירוק ואלעד חסין בצד האדום כבר במשחקים הקרובים של הקבוצות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר