ג’מאר יאנג. השופטים בארץ לא יתגעגעו אליו (צילום: צלמוס)

יאנג עזב את הארץ, הפועל תסיים את העונה עם זר אחד

ג’מאר יאנג לא שותף בהפסד להפועל רמת גן לאחר שהורחק במשחק מול מכבי נתניה. מכיוון שלחובתו עונש הרחקה על תנאי לשני משחקים נוספים הוא כבר עזב את הארץ

פורסם בתאריך: 20.4.19 09:04

הפועל חיפה תסיים את העונה עם זר אחד בלבד לאחר הרחקתו של ג’מאר יאנג במשחק החוץ בשבוע שעבר מול מכבי נתניה (95:104). בעקבות ההרחקה הושעה יאנג ממשחק הבית שנערך השבוע ובו הפסידה הפועל להפועל רמת גן/גבעתיים (88:73), ומכיוון שלחובתו עונש הרחקה על תנאי לשני משחקים נוספים הוא עזב את הארץ. בשני המשחקים האחרונים – בבית מול מכבי הוד השרון ובחוץ מול הפועל כפר סבא – שיהיו לפרוטוקול בלבד יצטרך המאמן אלעד חסין להסתדר בלעדיו.

ראשי עמותת לב אדום המנהלת את הפועל נפגשו בתחילת השבוע עם ממלא מקום ראש העיר נחשון צוק וביקש לקבל ממנו הסברים בעקבות הפרסום ב”כלבו” בשבוע שעבר על כך שכספי התמיכות המיועדים לאגודות הספורט השונות בחיפה יועברו רק בחודש יוני.

 

 

יו”ר העמותה יובל רוסמן: “בפגישה ביקשנו שהעירייה תעשה את כל המאמצים כדי שנקבל את הכסף המגיע לנו כמה שיותר מהר. אנחנו חייבים את הכספים האלה לפני שהעונה תסתיים, ולא נוכל לחכות עד לחודש יוני. לא קיבלנו תשובה למרות שהפגישה היתה חיובית”.

בינתיים פנתה העמותה לספונסרים של הקבוצה וביקשה מהם להגדיל בצורה משמעותית את תמיכתם מכיוון שבתום העונה הבאה יעלו שתי קבוצות מהליגה הלאומית לליגת העל, ובהפועל מעוניינים להיאבק על העלייה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר