ווילי וורקמן. 40 דקות מחזרה לליגה של הגדולים (צילום: לימור מלינוף)
ווילי וורקמן. 40 דקות מחזרה לליגה של הגדולים (צילום: לימור מלינוף)

אולי היום? ניצחון יעלה את מכבי לליגת העל

לאחר שלושה משחקים שבהם ניצחו קבוצות החוץ חוזרת מכבי חיפה לרוממה למשחק הרביעי בסדרת גמר הפלייאוף מול הפועל גליל עליון בתקווה להעפיל לליגה הראשונה

פורסם בתאריך: 24.5.19 06:55

מכבי חיפה תעלה היום (שישי, 14:00) על הפרקט בהיכל הספורט ברוממה בידיעה שניצחון על הפועל גליל עליון במשחק הרביעי בסדרת גמר הפלייאוף יעלה אותה לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד בליגה הלאומית.

ביום שלישי שוב ניצחה מכבי את גליל בחוץ, הפעם בתוצאה 72:74 לאחר הארכה, וכיפרה על ההפסד הביתי במשחק השני בסדרה, שנערך ביום שישי שעבר ושבו היא הציגה יכולת חלשה מאוד וירדה מנוצחת בתוצאה 73:61. לאחר המשחק השלישי ציינו במכבי לטובה את ניהול המשחק של המאמן דניאל סוואנה ואמרו שזה היה הגורם המרכזי לניצחון.

 

 

במכבי מצפים היום ללא פחות מ־4,500 צופים שידחפו את הקבוצה. הבעלים ג’ף רוזן אמנם לא הגיע לארץ, אך הוא שלח למשחק את אחיינו מתיו רוזן שמשמש כסגנו.

באופן מפתיע, מי שתחזיק למכבי אצבעות היא דווקא היריבה העירונית הפועל חיפה. הסיבה: המאמן אלעד חסין, שהשבוע האריך רשמית את חוזהו בקבוצה כפי שפורסם כאן כבר לפני חודש וחצי, מעוניין לצרף בעונה הבאה כמה שחקנים שיעזבו את מכבי אם זו תשלים את משימתה ותעפיל לליגת העל. בהפועל למדו את לקחי העונה החולפת ובכוונתם להחתים שחקנים שיסייעו לקבוצה לתקוע יתד בליגה הלאומית ולהימנע ממאבקי הישרדות בפעם השלישית ברציפות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר