ווילי וורקמן מניף את צלחת האליפות מכבי חיפה חוזרת לליגה של הגדולים
ווילי וורקמן מניף את צלחת האליפות מכבי חיפה חוזרת לליגה של הגדולים

ושוב איתכם: מכבי חיפה חזרה לליגת העל

בתום ניצחון 69:76 על הפועל גליל עליון ו-1:3 בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית העפילה מכבי חיפה לליגת העל אחרי עונה אחת בליגה הלאומית. הקפטן ווילי וורקמן הניף את צלחת האליפות

פורסם בתאריך: 24.5.19 16:11

מכבי חיפה חזרה היום (שישי) לליגת העל בכדורסל אחרי ניצחון ביתי על הפועל גליל עליון בתוצאה 69:76. מכבי ניצחה 1:3 בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית והעפילה לליגה הראשונה אחרי עונה אחת בלבד בליגת המשנה.

זה היה קשה, זה היה מותח וזה היה מול יריבה שלא ויתרה, אבל המאמן דניאל סאואנה השלים את המשימה שרק לפני חודש וחצי נראתה בלתי אפשרית. יותר מ-4,000 צופים בהיכל הספורט ברוממה ראו את מכבי פותחת את המשחק חלש מאוד ואת גליל רצה ל-0:10, אבל עד למחצית הצליחו הירוקים להשוות את התוצאה ל-31:31 בעיקר בזכות משחק לחימה של כל השחקנים. קרון דשילדס, סמי גיבנס ואנטוני פישר הובילו את מכבי במחצית השנייה, ואל הרבע האחרון נכנסו הקבוצות כשגליל מובילה בנקודה – 49:50. שש דקות לסיום הורחק דשילדס, פישר לקח על עצמו את המשחק והוביל את מכבי לניצחון עם 24 נקודות.

השחקנים חגגו על הפרקט, האוהדים היו בטירוף ביציעים, ו-ווילי וורקמן הניף את צלחת האליפות. בשנה הבאה, מקווים במכבי. תתקע הקבוצה יתד בליגת העל, וליגת העל תיראה כמו סיוט רחוק.

 

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם הצלחת. "הליגה הלאומית – שלום ולא להתראות" (צילום: צלמוס)

 

 

בניגוד להתלהבות שהוא מגלה על הפרקט הפגין סאואנה איפוק בסוף המשחק ואמר: "כשחזרתי לכאן במהלך העונה הייתי בתפקיד אחר ולא יכולתי להאמין שאהיה במעמד הזה. אני מרגיש כמו בחלום. אני אוהב את חיפה, את הקבוצה ואת השחקנים ומאושר בשביל הבעלים ג'ף רוזן והאוהדים הנהדרים של מכבי. היה משחק קשה, כל הסדרה היתה קשה, גליל היא קבוצה נהדרת, ולכן ההישג שלנו הוא גדול".

וורקמן: "ידענו עד כמה המשחק הזה חשוב לנו, לאוהדים ולעיר, ואני שמח שעלינו ליגה. גם בימים הקשים, כשלא ניצחנו וכשלא כל כך ספרו אותנו כעולה לליגת העל, האמנתי. כולנו האמנו. זו צלחת האליפות הראדונה שלי בקריירה, ועוד כקפטן, ולכן זה רגע מאושר בקריירה שלי. עכשיו אני כבר יכול לחלום על צלחת גם בליגת העל".

דניאל קופרברג: "אני מאושר. רצינו לחזור לליגת העל כי זה המקום שלנו. היתה סדרה קשה אבל אנחנו קבוצה טובה יותר. אני כבר לא יכול לחכות לשחק שוב בליגת העל. אני מבטיח שלא נאכזב בעונה הבאה. הליגה הלאומית – שלום ולא להתראות".

 

דניאל סאואנה וקרון דשילדס. גיבורי העונה (צילום: צלמוס)

דניאל סאואנה וקרון דשילדס. גיבורי העונה (צילום: צלמוס)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עופר

    זה כיף לחזור לליגת העל אבל השאלה המרכזית היא מה החזון של ג'ף רוזן למכבי חיפה. זה שאתמול הגיעו 4000 אוהדים זה נחמד, אבל בעונות האחרונות לפני הירידה הגיעו הרבה פחות כי הקהל כבר לא מזדהה עם הקבוצה. לא מצפה לתקציב כמו מכבי ת"א והפועל י-ם אבל אין סיבה שלא נהיה לפחות כמו חולון.מקווה שיקרו 3 דברים: 1.לא צריך כל שנה להחליף את הסגל. הקהל רוצה המשכיות ומשהו להזדהות איתו 2.לעשות מאמץ להשאיר את השחקנים המובילים ולא לשחרר אותם בקלות למכבי ת"א או או הפועל י-ם.3. השתתפות במפעלים אירופיים במקום מסעות משחקים מופרכים לארה"ב למשחקים נגד קבוצות NBA.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר