חנה קנייזבה מיננקו. תשוב לצמרת העולמית? (צילום: Matthias Schrader, AP)
חנה קנייזבה מיננקו. תשוב לצמרת העולמית? (צילום: Matthias Schrader, AP)

קנייזבה מיננקו ומרמן חוזרים לשתף פעולה

כשנה וחצי לאחר שפיטרה את מאמנה אלכס מרמן, קופצת המשולשת חנה קנייזבה מיננקו חוזרת לעבוד עם המאמן המצליח. השושבינים של המהלך הם נשיא מועדון הכדורגל מכבי חיפה יעקב שחר ומנכ"ל אגודת מכבי חיפה רועי שווץ

פורסם בתאריך: 6.8.19 15:29

כשנה וחצי לאחר שפיטרה את מאמנה אלכס מרמן חוזרת קופצת המשולשת חנה קנייזבה מיננקו לעבוד עם המאמן המצליח. יוזמי המהלך לחזרתם של השניים לעבוד ביחד הם נשיא מועדון הכדורגל מכבי חיפה יעקב שחר, המשמש כספונסר של קנייזבה מיננקו, ומנכ"ל אגודת מכבי חיפה רועי שווץ.

קנייזבה מיננקו, שחר ושווץ פנו למרמן בבקשה לשוב ולעבוד עם הקופצת שמתכוננת לאולימפיאדת טוקיו 2020, והשבוע נפגשו הצדדים וסיכמו על חזרה מיידית לעבודה משותפת.

 

 

לאחר פיטוריו של מרמן מונה רוגל נחום למאמנה של קנייזבה מיננקו, אך לאחר שלא הצליחה לשחזר את יכולתה מונה לתפקיד הצרפתי ז'אן הרווה סטיבנארל, שעבד איתה עד לאליפות ישראל האחרונה. קנייזבה מיננקו היתה זקוקה למאמן צמוד, אבל הרווה סטיהנארל לא היה יכול להתחייב לכך.

כזכור, תחת הדרכתו של מרמן זכתה קנייזבה מיננקו במדליית הכסף באליפות העולם באתלטיקה בשנת 2015 ובמקום הרביעי באליפות העולם בשנת 2017, וגם קבעה את השיא הישראלי – 14.78 מטר. כעת מאמינים באגודת מכבי חיפה ובאיגוד האתלטיקה הישראלי שקנייזבה מיננקו תוכל לשוב אל צמרת הקופצות העולמית.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר