טיאגו סילבה הברזילאי ולאורנטו מרטינז הארגנטינאי במשחק בין שתי הנבחרות בערב הסעודית. נראה אותו בחיפה? (צילום: AP)
טיאגו סילבה הברזילאי ולאורנטו מרטינז הארגנטינאי במשחק בין שתי הנבחרות בערב הסעודית. נראה אותו בחיפה? (צילום: AP)

ברזיל בחיפה? האיצטדיון העירוני מוביל על בלומפילד וטדי

בימים הקרובים אמורה חברת MTR7 לחתום על הסכם עם ההתאחדות לכדורגל הברזילאית להגעתם של כוכבי ענק כמו ניימאר, רוברטו פירמינו ופיליפה קוטיניו למשחק בארץ מול נבחרת ישראל. על האירוח המשחק מתחרים האיצטדיונים בחיפה, בתל אביב ובירושלים

פורסם בתאריך: 19.11.19 10:07

אם לא יקרו דברים בלתי צפויים, נבחרת ברזיל תגיע לישראל בסוף חודש מאי למשחק ידידות מול נבחרת ישראל שייערך, כך מקווים בחיפה, באיצטדיון העירוני.

לאחר משחק השלום בין נבחרות הוותיקים של ברזיל עם רונאלדיניו וישראל שנערך בסוף אוקטובר בחיפה ומשחק הידידות של נבחרות ארגנטינה עם ליאו מסי ואורוגוואי עם לואיס סוארז אתמול (שני) בבלומפילד, אמורה חברת MTR7 לחתום בימים הקרובים על הסכם עם ההתאחדות לכדורגל הברזילאית להגעתם של כוכבי ענק כמו ניימאר, רוברטו פירמינו, פיליפה קוטיניו, אליסון בקר, טיאגו סילבה, פאביניו, וויליאן וגבריאל ז'סוס למשחק בחיפה מול נבחרת ישראל.

 

 

כפי שפורסם בלעדית ב"כלבו – חיפה והצפון", מזכ"ל ההתאחדות הברזילאית וולטר פלדמן הגיע עם נבחרת הוותיקים של ברזיל למשחק השלום בחיפה, בין השאר כדי לבחון את האיצטדיון העירוני לקראת האפשרות שנבחרת ברזיל תגיע למשחק בישראל. מיד לאחר המשחק החלו המגעים בין חברת MTR7 להתאחדות הברזילאית במטרה להביא את נבחרת ברזיל למשחק בישראל. בשלב זה מוביל האיצטדיון בחיפה על איצטדיון בלומפילד בתל אביב ועל איצטדיון טדי בירושלים במירוץ לאירוח המשחק.

בהתאחדות לכדורגל הישראלית מקווים שהמשחק מול ברזיל יהיה משחק ההכנה האחרון של נבחרת ישראל לקראת יורו 2020, בתקווה שזו תעפיל לאליפות בתום משחקי הפלייאוף. אגב, בחברת האצטדיון עושים מאמצים לקיים בחיפה גם את משחק הפלייאוף שיתקיים בחודש מרץ, ובכך למלא את היציעים ב-30,000 צופים בשני המשחקים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר