רמי גרשון, יעקב שחר ודודו דהאן. במכבי מרעיפים מחמאות (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)
רמי גרשון, יעקב שחר ודודו דהאן. במכבי מרעיפים מחמאות (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)

חמש שנים בירוק: רמי גרשון חתם במכבי חיפה

בלם גנט הבלגית, שלא שיחק ולו משחק אחד בליגת העל, הוצג על המסכים הענקיים באיצטדיון העירוני לפני משחק גביע הטוטו מול הפועל עכו

פורסם בתאריך: 13.8.17 21:38

בלם גנט הבלגית רמי גרשון חתם לחמש שנים במכבי חיפה. הערב (ראשון) לפני משחק גביע הטוטו מול הפועל עכו, הודיעה הקבוצה באמצעות המסכים הענקיים באיצטדיון העירוני על ההחתמה. גרשון, שמעולם לא שיחק ולו משחק אחד בליגת העל, שיחק בעברו בהפועל ראשון לציון, ובשנת 2009 הוא החל את דרכו באירופה. קבוצתו הראשונה היתה סטנדרד ליאז' הבלגית, שממנה עבר לקורטרייק, משם לסלטיק הסקוטית, ואז חזר לבלגיה – לבוורן. מ-2014 שיחק גרשון בגנט ורשם בה 101 הופעות, שער אחד ותואר אליפות בעונת 2015-2014.

גרשון התראיין לאחר החתימה לאתר הרשמי של המועדון ואמר: "אני שמח מאוד שהצטרפתי למשפחת מכבי חיפה לחמש שנים. אני שמח מאוד ונרגש וכבר לא יכול לחכות למפגש הראשון אתכם. שיהיה לנו המון בהצלחה".

מאמן מכבי גיא לוזון: "רמי הוא מהבלמים הטובים בישראל, אם לא הטוב שבהם. הוא יהיה שחקן מפתח ועוגן בהגנה שלנו. אני שמח ששחקן מקצוען, מנהיג ומודל לחיקוי מצטרף אלינו".

המנכ"ל אסף בן דב: "סימנו לעצמנו מטרה להביא את הישראלים הטובים ביותר בכדורגל הישראלי, ורמי הוא אחד מהם. באישיותו וכשחקן הוא יעזור לנו מאוד".

סוכנו של גרשון דודו דהאן: "מכבי חיפה זכתה לא רק בשחקן מצוין אלא גם בבחור מדהים ובחבר הכי טוב שיכול להיות מנהיג בחדר ההלבשה ומודל לחיקוי עבור כל שחקן צעיר שמתחיל לשחק כדורגל. הקשר עם מכבי חיפה היה מהיר מאוד. לא אפתיע אם אספר ששאר הקבוצות הגדולות בישראל חשקו בו, אבל ברגע שנתנו את המילה למכבי חיפה זה היה סגור. זאת הבחירה הכי טובה שיכולה להיות עבור רמי. אני בטוח שהאוהדים של מכבי חיפה ירוו נחת ממנו והוא מהם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר