עומר דמארי. מחזיק בחוזה של מיליון יורו לעונה (צילום: צלמוס)
עומר דמארי. מחזיק בחוזה של מיליון יורו לעונה (צילום: צלמוס)

רד בול לייפציג לדמארי: חפש קבוצה חדשה

החלוץ עומר דמארי שהושאל למכבי חיפה לעונה וחצי מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה מהבונדסליגה, אך לא נמצא בתוכניות שלה. במכבי מעריכים שיעקב שחר לא ירכוש את כרטיסו

פורסם בתאריך: 23.11.17 09:04

רד בול לייפציג, קבוצתו הגרמנית של עומר דמארי, הודיעה לשחקן כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה לעונה הבאה למרות שהוא מחזיק בחוזה בקבוצה מהבונדסליגה. כזכור, דמארי הושאל למכבי חיפה באמצע העונה שעברה לאחר שוויתר על מחצית משכרו, ולייפציג מצדה ויתרה על מכירת כרטיס השחקן שלו והסתפקה בהשאלה לעונה וחצי. השאלתו של דמארי תסתיים בתום העונה, והקבוצה הגרמנית הבהירה לשחקן ולסוכניו כי הוא לא יחזור לשחק בלייפציג על אף שיש בידו חוזה.

עם זאת, גם לייפציג וגם דמארי נמצאים בבעיה, שכן חוזהו נאמד במיליון יורו לעונה – סכום שקשה להאמין שתימצא קבוצה שתסכים לשלם לו. עד כה תרומתו של החלוץ למכבי היתה דלה, ובסביבתו מייחסים את היכולת החלשה שלו לסדרה של פציעות שגרמה לו להיעדרויות ממושכות מהמגרשים. גם כשהיה בריא התקשה דמארי לשכנע את המאמן גיא לוזון שמקומו על הדשא, ומקורביו מאמינים שהמנהל הטכני החדש מו אלאך יהיה שבע רצון מיכולתו ויורה ללוזון להציב אותו בהרכב הפותח.

במכבי טוענים שבשלב זה נראה כי נשיא המועדון יעקב שחר לא ייכנס להרפתקה נוספת עם לייפציג, שהפעם לא צפויה לוותר על תמורה עבור כרטיס השחקן של דמארי, ולא ישאיר את השחקן בקבוצה, גם אם הוא יסכים שוב לקיצוץ משמעותי בשכרו לעומת השכר המובטח לו בגרמניה. דמארי עצמו יוכל לחפש קבוצה חדשה כבר בחודש ינואר.

 

כפי שפורסם כאן לראשונה, גילי ורמוט עדיין לא חתם על חוזה לעונה הבאה במכבי. כזכור, בתום משא ומתן בין המועדון לשחקן הושג הסכם על הארכת החוזה של ורמוט שיסתיים בסוף העונה, אך במהלך החלפת טיוטות החוזה התגלעו פערים בין הצדדים והחוזה לא נחתם. המחלוקת בין ורמוט למכבי נסובה סביב תשלומי הפנסיה והביטוחים שלו לעונה הבאה.

שני הצדדים אמנם מגדירים את העניין כבעיה טכנית, אך מינואר יוכל ורמוט לחפש לעצמו קבוצה חדשה לעונה הבאה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר