מו אלאך. משתלט על העניינים (צילום: צלמוס)
מו אלאך. משתלט על העניינים (צילום: צלמוס)

מהפכה במערך הסקאוטינג של מכבי

לנוכח הכישלון המתמשך בבחירת זרים תמנה מכבי סקאוט לכל יבשת שיעבוד מול המנהל הטכני מו אלאך. הנציג באפריקה יהיה אייגבני יעקובו, ואלאך ימנה סקאוטים לאירופה ולאסיה

פורסם בתאריך: 21.12.17 09:17

הכישלון החרוץ שנוחלת מכבי בשנים האחרונות בכל הקשור להחתמת זרים הביא לשינוי בגישתו של המועדון בנושא הסקאוטינג. במשך תקופה ארוכה החתימה מכבי זרים במיליוני שקלים, וקשה להצביע אפילו על שחקן אחד שנמצא מתאים שלא לדבר על הטבעת חותם כלשהו. בשל כך החליט המנהל הטכני מו אלאך כי המועדון ימנה סקאוט לכל יבשת, וזה ימליץ על מועמדים לאלאך. לאחר שהמנהל הטכני יבחר מועמד מתאים, נציג ממערך הסקאוטינג ייצא לראות בפועל את השחקן, ורק אז יפתח המועדון במשא ומתן עם סוכניו.

כבר כעת ברור שהסקאוט באפריקה יהיה אייגבני יעקובו, וכעת מחפשת מכבי סקאוט באירופה וסקאוט באסיה. במועדון מאמינים שבדרך זו ניתן יהיה למנוע נפילות כפי שהיו עד כה.

 

 

ואם כבר זרים גרועים, החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס מעוניין לעזוב בחלון ההעברות הקרובות, ומכבי צפויה להיענות לבקשתו. האפשרות היחידה העומדת בפניו היא חזרה לפאוק סלוניקי, שבה הוא פתח את העונה, מכיוון שלפי חוקי אופ”א נאסר על שחקן לשחק ביותר משתי קבוצות בעונה אחת. הבעיה היא שספק גדול אם פאוק תרצה שוב בשירותיו לאחר שכבש שער אחד בלבד בעונה וחצי.

בינתיים אלאך ממשיך לבחון אופציות למינוי מאמן קבוע, אבל כלל לא בטוח שהוא אכן ימנה מאמן. בשלב זה ימשיכו עוזרי המאמן רוב מאס ואיתי מרדכי להדריך את הקבוצה, וזאת למרות שבמהלך ההפסד 2:0 לבני יהודה קם מרדכי מהספסל כדי ללחוש משהו על אוזנו של מאס, אך זה סימן לעמיתו בתנועת יד לחזור לספסל. במכבי טוענים כי מערכת היחסים בין השניים היא מצוינת וכי מאס ומרדכי עובדים בשיתוף פעולה מלא ותוך הערכה גדולה זה לזה. בכל מקרה, אלאך הוא זה שקובע את ההרכב ואת המערך, ואילו מאס ומרדכי מנהלים את המשחקים.

 

רוב מאס ואיתי מרדכי. שיתוף פעולה מלא? (צילום: צלמוס)

רוב מאס ואיתי מרדכי. שיתוף פעולה מלא? (צילום: צלמוס)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר