האיצטדיון העירוני. קדימה אוכל (צילום: צבי רוגר)
האיצטדיון העירוני. קדימה אוכל (צילום: צבי רוגר)

מי יספק בעונה הבאה את האוכל לבעלי המנויים של מכבי והפועל?

בשבוע הבא ייסגר המכרז להפעלת המטבחים באיצטדיון העירוני, ומהעונה הבאה לא יוכלו הקבוצות להשתמש בחברות שנותנות להן כעת שירותי הסעדה. המשמעות: העלויות יזנקו

פורסם בתאריך: 11.2.18 07:12

המכרז להפעלת המטבחים באיצטדיון העירוני ייסגר בשבוע הבא. לקביעת הזוכה במכרז יש משמעות גדולה עבור מכבי חיפה והפועל חיפה, מכיוון שבעונה הבאה הן ייאלצו להתקשר עם החברה הזוכה ולא יוכלו להשתמש בחברות שנותנות להן כעת שירותי הסעדה.

מכבי משתמשת כיום בשירותים של רשת גרג קפה, והפועל מקבלת את המזון בעלות כמעט אפסית ממסעדת חאלד עדאווי. המטבחים באיצטדיון יהיו כפופים לרמת כשרות גלאט – דבר שיחייב היערכות מיוחדת במשחקים בשבתות, יגביל את סוגי האוכל שיוצע לבעלי המנויים ויגרום לעלויות גבוהות.

 

 

עבודות ההקמה של המטבחים אמורות להסתיים בקיץ, ובעונה הבאה יידרשו שתי הקבוצות לפעול בהתאם לנהלים החדשים. בשלב זה נראה כי במכבי יתיישרו עם ההנחיות, אך להפועל צפויה בעיה מכיוון שהבעלים יואב כץ מסרב לממן מכספו את האירוח של האוהדים, וכעת מסתמן שבעונה הבאה ייאלצו בעלי המנויים ביציע הכבוד לשלם הרבה יותר עבור המנוי ולחילופין ייתכן שכץ יחליט לא להגיש להם כיבוד כלל.

בעניין אחר, בחברת האיצטדיון מאוכזבים מכך שמכבי לא תשחק בפלייאוף העליון. החברה מקבלת שקל על כל כרטיס שנמכר ובמשחקיה של מכבי נכנסים לקופתה אלפי שקלים, וברור שלפלייאוף התחתון יגיע הרבה פחות קהל מאשר לפלייאוף העליון.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר