ניר קלינגר. פלייאוף עליון ראשון בעידן יואב כץ (צילום: צלמוס)
ניר קלינגר. פלייאוף עליון ראשון בעידן יואב כץ (צילום: צלמוס)

קלינגר וכץ סיכמו לעונה נוספת, אבל על תנאי

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, אלא אם ייענה בחיוב להצעה - אם תהיה כזאת - לאמן את נבחרת ישראל

פורסם בתאריך: 16.2.18 08:05

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר והבעלים של המועדון יואב כץ סיכמו כי קלינגר ימשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה, אבל יהיה רשאי להיענות להצעה מההתאחדות לכדורגל – אם תהיה כזאת – לאמן את נבחרת ישראל.

קלינגר וכץ מנהלים כבר שבועות ארוכים מגעים באשר לעונה הבאה, וכעת, לאחר שקלינגר הבטיח את העפלתה של הפועל לפלייאוף העליון לראשונה בעידן כץ, הוא הבטיח לבעלים כי ימשיך בתפקידו עונה נוספת.

בסביבתו של המאמן טוענים כי יש סיכוייו לקבל את תפקיד המאמן הלאומי הם טובים, אך הוא ממתין להחלטת ההתאחדות באשר למתכונת העבודה של מאמן הנבחרת הבא.

 

 

כץ מרוצה מאוד מעבודתו של קלינגר, ולכן הוא העדיף לסכם עמו לפני שיסכם עם שחקנים. קלינגר מעונין להשאיר את רוב הסגל, אך בשלב זה כץ לא מקיים כל משא ומתן. אלון תורג’מן, שיסיים את חוזהו בסוף העונה, מעוניין להמשיך, וקלינגר לוחץ על כץ להחתימו לפני שהוא יברח לקבוצה אחרת כמו חנן ממן.

הבלם הרומני גבריאל תמאש עדיין לא סיכם את תנאיו בקבוצה, ולמרות שבין הצדדים התגלעו פערים, בהפועל מציינים כי הם ניתנים לגישור ומביעים אופטימיות באשר להמשך דרכו בקבוצה. תמאש שכר בית לשנה בשכונת דניה, ובמועדון רואים בכך הצהרת כוונות מצדו להישארותו לעונה שנייה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר