ניר קלינגר. מי נתן את ההוראה? (צילום: צלמוס)
ניר קלינגר. מי נתן את ההוראה? (צילום: צלמוס)

קלינגר הורה להסיר את החסימה מהמנויים של משפחת ממן

המאמן הפועל חיפה ניר קלינגר זעם על ההוראה שנתן מנכ”ל המועדון אורן שטרלינג לחסום את המנויים ודרש ממנו לאפשר את כניסתם של בני המשפחה למשחקי הקבוצה. אבל גם זה לא הרגיע את ברוך ממן

פורסם בתאריך: 4.3.18 07:56

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר התייצב השבוע לצדה של משפחת ממן, ודאג להסרת החסימה על שלושת המנויים שניתנו למשפחה בתחילת השנה.

ביום ראשון שעבר פורסם כאן כי לפני שבועיים הגיעו שלושה מבני משפחתו של הקפטן לשעבר חנן ממן למשחקה של הפועל מול מכבי נתניה, וכשביקשו להיכנס לאיצטדיון התברר להם שהמנויים שברשותם נחסמו בעקבות עזיבתו של השחקן להפועל באר שבע בטונים צורמים. בתגובה הודיע ברוך ממן, אביו של השחקן המשמש כמנהל קריית הספורט החדשה בקרית חיים, כי על הפועל לפנות את הציוד שלה מהמחסן במתחם – דבר שמאלץ את המנהל הלוגיסטי אלברט טל שיר לשנע בכל אימון את הציוד של הקבוצה ממתקן האימונים הישן לזה החדש.

 

 

קלינגר זעם על ההוראה שנתן מנכ”ל המועדון אורן שטרלינג לחסום את המנויים של בני משפחת ממן, ודרש ממנו להסיר את החסימה. שטרלינג נשמע להוראה של קלינגר, ומשפחת ממן תוכל לשוב ליציעים במשחקים שנותרו עד לתום העונה.

אלא שגם השינוי הזה לא הרגיע את ברוך ממן, שלפי שעה מסרב לאפשר לקבוצה לשוב ולאחסן את ציוד האימונים בקריית הספורט. בשלב זה לא ברור אם ומתי הוא יסכים לאשר למועדון להשתמש במחסן, וסיומה של המתיחות בין הצדדים נראית רחוקה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר