עלי מוחמד. חוזהו במכבי נתניה שודרג והועמד על 150,000 דולר בעונה (צילום: ניר קידר)
עלי מוחמד. חוזהו במכבי נתניה שודרג והועמד על 150,000 דולר בעונה (צילום: ניר קידר)

אלאך מעוניין לצרף את מוחמד מנתניה

המנהל הטכני של מכבי חיפה מו אלאך סימן את הקשר האחורי הניגרי של מכבי נתניה עלי מוחמד, שרק בינואר האריך את חוזהו בנתניה בשלוש עונות

פורסם בתאריך: 29.3.18 14:06

המנהל הטכני של מכבי חיפה מו אלאך סימן את הקשר האחורי הניגרי של מכבי נתניה עלי מוחמד כמועמד מוביל להצטרף לקבוצה בעונה הבאה. אלאך מודע לכך שמכבי חסרה קשר אחורי לאחר שהבולגרי גיאורגי קוסטדינוב הציג יכול חלשה לאורך כל העונה, והוא מעוניין לצרף שחקן דומיננטי לעמדה זו.

בינואר חתם מוחמד על חוזה לשלוש עונות נוספות בנתניה וחוזהו שודרג והועמד על 150,000 דולר בשנה, אבל מכבי מוכנה להציע לו סכומים גבוהים יותר. בשבועות הקרובים תפנה מכבי לנתניה בבקשה לרכוש את הקשר בן ה־22, אך לנוכח סירובם של הנתנייתים למכור מחצית מכרטיסו של דיא סבע להפועל באר שבע תמורת מיליון יורו, מצפה למועדון משא ומתן קשה וארוך. סעיף השחרור של מוחמד הוא שני מיליון דולר, אבל במכבי מאמינים שהם יצליחו להפחית את הסכום הזה, מה גם שהמועדון מוכן לשחרר שחקנים לנתניה כחלק מהעסקה העתידית שתנחית בכפר גלים שחקן זר צעיר עם פוטנציאל גדול ובעיקר עם יכולת מוכחת בעמדה שבשנים האחרונות לא נמצא לה פתרון.

 

 

במכבי מתכננים להציע לא מעט שחקנים לקבוצות אחרות במסגרת עסקאות דומות, ובכך מקווה נשיא המועדון יעקב שחר גם להקטין את ההוצאות על שחקנים שמחזיקים בחוזים וגם לרענן את הסגל בשחקנים שאלאך מעוניין בהם.

המנהל הטכני מעוניין לצרף חלוץ שמשחק בליגה הראשונה בהולנד, אך גם הוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, ומכבי צפויה לפתוח במשא ומתן עם קבוצתו.

בעניין אחר, במכבי מוטרדים מאוד מהירידה הדרסטית במספר הצופים במשחקי הבית של הקבוצה, וזאת לאחר שלמשחק מול הפועל עכו שפתח את הפלייאוף התחתון הגיעו פחות מ-7,000 צופים. למשחק כמעט לא נמכרו כרטיסים, וכ-10,000 בעלי מנויים בחרו לא להגיע לאיצטדיון. במכבי מעריכים כי זה יהיה המצב עד לתום העונה המסויטת הזאת, והחשש הגדול הוא מצניחה משמעותית במספר המנויים שיוצאו למכירה לקראת העונה הבאה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעניין שאלאך לא מסוגל להביא שחקנים- עדיף לשחר לוותר עליו ולהביא את מי שהנחית פה שחקן אחר שחקן מאמן אחר מאמן וזה קרוייף

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר