ניר קלינגר. "כמובן שיש התרגשות אבל גם הרבה ביטחון" (צילום: צלמוס)
ניר קלינגר. "כמובן שיש התרגשות אבל גם הרבה ביטחון" (צילום: צלמוס)

קלינגר: "יש לי שלושה גביעים ואני רוצה עוד אחד"

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר לא חושש מקיומו של המשחק באיצטדיון טדי: "זה אפילו יפעיל לחץ על בית"ר כי בגלל הביתיות הם יהיו פייבוריטים. לא ניתן לזה להשפיע עלינו"

פורסם בתאריך: 7.5.18 10:46

"במשחק אחד אפשר לעשות את זה והכל יכול לקרות. יש לי שלושה גביעים – אחד כמאמן ועוד שניים כשחקן עם מכבי תל אביב, ואני רוצה עוד אחד" – כך אומר מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר שלושה ימים לפני משחק גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים.

קלינגר לא חושש מקיומו של המשחק באיצטדיון טדי, מגרשה הביתי של בית"ר: "כמובן שיש התרגשות אבל גם הרבה ביטחון. אנחנו נראים טוב וסומכים על עצמנו. העובדה שהמשחק ייערך בטדי היא לא קריטית, זה אפילו יפעיל לחץ על בית"ר כי בגלל הביתיות הם יהיו פייבוריטים. יתרה מכך, יהיו לנו הרבה מאוד אוהדים ביציע. לא ניתן לזה להשפיע עלינו".

 

 

הפועל תצא מחר (שלישי) בערב למלון בירושלים, ושם תקיים למחרת אימון. כ-11,000 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק. כ-1,000 מהם יגיעו לירושלים ברכבת מיוחדת שהעמידה רכבת ישראל, והמועדון שכר עשרות אוטובוסים נוספים שייצאו מאיצטדיון קרית חיים ומחניית האוטובוסים באיצטדיון העירוני.

במשטרה נערכים בכוחות גדולים למשחק. בימים האחרונים נבדקים עשרות כרטיסים שהתגלו כמזויפים, ושוטרים גלויים וסמויים יבצעו מעקבים אחר ספסרים בסביבת איצטדיון טדי. אוהדים שלא יישבו ביציעים המיועדים לקבוצתם יוצאו אל מחוץ לאיצטדיון גם אם הם רכשו את הכרטיסים כחוק.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר