עדן בן בסט מניף את גביע המדינה (צילום: ניר קידר)
עדן בן בסט מניף את גביע המדינה (צילום: ניר קידר)

"הפכנו מברווזון מכוער לקבוצה ענקית בכדורגל הישראלי"

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר היה מאושר אחרי הזכייה בגביע המדינה: "זה לא ייאמן. בתחילת העונה כולם לגלגו עלינו. עשינו עונה מופלאה"

פורסם בתאריך: 10.5.18 00:03

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר לא הסתיר את התרגשותו אחרי זכייתה של קבוצתו בגביע המדינה לאחר ניצחון 1:3 על בית"ר ירושלים בתום 120 דקות. "אמרתי שאנחנו מגיעים כדי לקחת את הגביע ואני מאושר כל כך", אמר קלינגר לאחר שריקת הסיום של השופט לירן ליאני, "זה לא ייאמן. בתחילת העונה כולם לגלגו עלינו. הפכנו מברווזון מכוער לקבוצה ענקית בכדורגל הישראלי. אין מאושר ממני. עשינו עונה מופלאה. זה הגביע הרביעי שלי, ולאחר שנים של בצורת אני שמח מאוד".

 

ניר קלינגר חוגג עם משפחתו לאחר הזכייה בגביע

ניר קלינגר חוגג עם משפחתו לאחר הזכייה בגביע

 

 

הקפטן עדן בן בסט: "שמשהו יעיר אותי כי אני בחלום. האוהדים האלה רדפו אחרינו כל העונה, ואני מאושר ששימחנו אותם. זה מגיע להם. האמנתי שאפשר לקחת גביע למרות שהמשחק נערך בביתה של בית"ר מול הקהל שלה. זה הרגע הכי גדול בקריירה שלי".

שמואל שיימן: "אין דברים כאלה. פעם בעשר שנים מתלבש גול כזה. זה התואר הראשון שלי ואני שמח שהמשפחה שלי הגיעה מהולנד וראתה את זה. אני לא מתייחס כעת לעונה הבאה ומתרכז רק בחגיגות".

גילי ורמוט: "זה לא הגביע הראשון שלי אבל זה הגביע הכי מתוק בקריירה שלי. התחלתי עונה בצורה קשה כל כך ועברתי למועדון הזה בינואר. לא האמנתי שזה יכול להתפתח כך. אני מאושר. לא הוכחתי כלום לאיש, ידעתי מה אני שווה, ואני מסיים עונה במקום השלישי או הרביעי, עם גביע ועם כרטיס לאירופה. אני בחלום".

ראש העיר יונה יהב: "האמנתי שהגביע יגיע לחיפה וייצבע באדום. לא הכנו במות, אבל נחגוג בגדול. אני שמח כמו כל תושבי חיפה על כך שהגביע חוזר לעיר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר