עידן ורד. יגיע לקדנציה שנייה בירוק? (צילום: ניר קידר)
עידן ורד. יגיע לקדנציה שנייה בירוק? (צילום: ניר קידר)

מכבי הציעה לוורד חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת

עידן ורד, שיחסיו עם הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב עלו על שרטון, סיפר על ההצעה ממכבי חיפה לשחקני הפועל חיפה לפני המשחק בין האדומים לצהובים

פורסם בתאריך: 21.5.18 22:38

עידן ורד קיבל הצעה לשוב בעונה הבאה למכבי חיפה בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. ורד סיפר על ההצעה הערב (שני) לשחקנים בהפועל חיפה לפני משחק הליגה בין שתי הקבוצות שנערך באיצטדיון טדי במסגרת המחזור האחרון של העונה.

ורד, שיחסיו עם הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב עלו על שרטון, נעדר למשך חצי עונה בשל מחלה, ובגלל מחלוקת עם טביב על המשך דרכו בקבוצה הוא איבד את מקומו בהרכב למורת רוחם של אוהדי בית"ר, והשיא היה במשחק גמר גביע המדינה שבו הוא נכנס כמחליף רק בדקה ה-115.

 

 

ורד בן ה-29 הצטרף למכבי בקיץ 2010 אחרי שנתיים בבית"ר וחתם על חוזה לחמש שנים. בעונתו הראשונה במדים הירוקים הוא זכה עם הקבוצה באליפות האחרונה שלה, אך בעונות הבאות הוא החמיץ משחקים רבים בשל פציעות חוזרות ונשנות. לאחר חמש שנים הוא עזב את המועדון, ומאז נדד לכוכב האדום בלגרד הסרבית ולאוטאווה פיורי הקנדית לפני שחזר לבית"ר. ורד מחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות בבירה, אך לאחרונה הוא הבין שדרכו בירושלים הסתיימה למעשה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר