יואב כץ. מה שהיה הוא שיהיה (צילום: צלמוס)
יואב כץ. מה שהיה הוא שיהיה (צילום: צלמוס)

זה שוב קורה: שחקני הפועל דורשים החזרי הוצאות

רבים משחקני הפועל חיפה שזכאים להוצאות דלק או נסיעה לא קיבלו את הכספים המגיעים להם אשר נאמדים ב־350,000 שקל. כעת הם דורשים את המגיע להם מיואב כץ

פורסם בתאריך: 26.5.18 15:21

למרות שלראשונה בעידן יואב כץ העפילה הפועל חיפה לפלייאוף העליון, סיימה את העונה במקום הרביעי וזכתה בגביע המדינה, ועל הדרך שלשלה לקופתה מיליוני שקלים, התנהלותו של הבעלים נשארה הרחק מאחור.

רבים משחקני הקבוצה, מאנשי הצוות המקצועי ומעובדי המועדון שזכאים להוצאות נסיעה או דלק לא קיבלו את המגיע להם מתחילת העונה, והם מתארגנים כדי לדרוש מכץ את הכספים הללו לאלתר. גורמים במועדון טוענים כי הסכום המצטבר נאמד ב־350,000 שקל וכי חלק מהשחקנים מחכים להחזרי הוצאות עוד מסוף העונה שעברה, אך בשלב זה לא ברור מתי כץ יחליט שהגיע הזמן לשלם. כל הניסיונות של השחקנים לקבל את כספם עוד לפני שכץ עזב את הארץ בחזרה לארצות הברית כשלו, אבל אין להם כוונה לוותר.

 

 

כעת עסוקים השחקנים בשאלה מתי הם יקבלו את מענקי הנקודות ואת מענקי הזכייה בגביע ובכרטיס לאירופה, ומי שמודאגים מכך בעיקר הם השחקנים שעוזבים את הקבוצה. לפי גורמים בהפועל, המענקים ישולמו רק בתחילת העונה הבאה וגם זה בכמה תשלומים.

ובתוך כך, חשש כבד בהפועל מהאפשרות שחברת פירסט אינדקס, הספונסרית של הקבוצה, תעזוב אחרי עונה אחת בלבד. סכום האימוץ הגיע לראשונה בעידן יואב כץ למיליון שקל – יותר מפי שניים מחוזי אימוץ קודמים – ובמועדון מביעים חשש מכך שלמרות ההעפלה למוקדמות הליגה האירופית לא ניתן יהיה לגייס ספונסר אחר בסכום כזה. במקביל נבחנת האפשרות להחליף את חברת הספורט דיאדורה בחברת ג’ומה, ומי שתציע הצעה אטרקטיבית יותר תזכה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר