צביקה שרף. היו”ר הבא? (צילום: ניר קידר)
צביקה שרף. היו”ר הבא? (צילום: ניר קידר)

אולטימטום שהוצב לאיגוד עשוי להשאיר את מכבי והפועל בליגה

גורמים בכדורסל הישראלי הציבו אולטימטום לאיגוד הכדורסל: אם בעונה הקרובה לא תוגדל ליגת העל ל־14 קבוצות, חלק מקבוצות ליגת העל ורוב קבוצות הליגה הלאומית יבחרו ביו”ר סיעת עוז צביקה שרף לראשות האיגוד

פורסם בתאריך: 7.6.18 22:19

גורמים בכדורסל הישראלי הציבו אולטימטום לראשי איגוד הכדורסל, ולפיו אם כבר בעונה הקרובה לא תוגדל ליגת העל ל־14 קבוצות, חלק מקבוצות ליגת העל ורוב קבוצות הליגה הלאומית יבחרו ביו”ר סיעת עוז צביקה שרף לתפקיד יו”ר האיגוד בבחירות הקרובות.

אם יוחלט להגדיל את מספר הקבוצות בליגה תישאר מכבי חיפה בליגה הבכירה, ומהליגה הלאומית יעלו הפועל באר שבע וקבוצה נוספת, כאשר העדיפות תינתן להפועל רמת גן. כמו כן הדבר יבטיח להפועל חיפה עונה נוספת בליגה הלאומית. אי לכך, גם מכבי וגם הפועל תומכות במהלך.

 

 

“זהו עניין פוליטי נטו” אמר בכיר באיגוד ל”כלבו”, “האולטימטום גורם לחשש כבד באיגוד שעשוי להיכנע לדרישה, וכך יישארו שתי הקבוצות החיפאיות בליגות שלהן”.

ג’ף רוזן עושה הכל כדי להשאיר את מכבי בליגת העל. רוזן יודע שאם הקבוצה תשחק בליגה הלאומית הוא ייאלץ להוציא כספים רבים מכיסו, שכן מינהלת הליגה הארצית מתקצבת כל קבוצה ב־100,000 שקל בשנה לעומת מינהלת ליגת העל שמתקצבת כל קבוצה ב־2.5 מיליון שקל. כמו כן, בליגה הלאומית תאבד מכבי את רוב הספונסרים שלה, ואלה שיישארו יקצצו משמעותית את תמיכתם.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר