עדן בן בסט במדי הפועל באר שבע. לא יהנה מפירות המאבק שהוא הוביל (צילום: ניר קידר)
עדן בן בסט במדי הפועל באר שבע. לא יהנה מפירות המאבק שהוא הוביל (צילום: ניר קידר)

בן בסט לא יזכה למענק שעליו הוא נלחם

עד סוף חודש אוקטובר מחויב הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ לשלם לשחקנים את מענק העלייה למוקדמות הליגה האירופית. אחד מהתנאים שהציב כץ כדי לאשר את המעבר של עדן בן בסט להפועל באר שבע היה ויתור על המענק

פורסם בתאריך: 11.8.18 20:26

לפני קצת פחות מחודש עזב עדן בן בסט את הפועל חיפה בטריקת דלת, וכעת מתברר שהמעבר לאלופה הפועל באר שבע עלה לו לא מעט כסף. אחד מהתנאים שהציב הבעלים יואב כץ כדי לאפשר את המעבר של הקפטן לשעבר היה ויתור על מענק ההעפלה למוקדמות הליגה האירופית – מענק שבן בסט היה ממובילי המאבק להשגתו.

כזכור, לקראת סוף העונה שעברה, דרשו השחקנים מכץ מענקים על השגת הכרטיס לאירופה. כץ סירב, אך בסופו של דבר נכנע ללחץ הכבד שבן בסט הפעיל עליו. עד סוף חודש אוקטובר מחויב כץ לחלק לשחקנים מהעונה שעברה את המענק שמסתכם בחצי מיליון שקל, אך כאמור בן בסט לא ייהנה מהנתח שלו. שחקן נוסף שוויתר על המענק רק כדי לברוח מהפועל הוא עידן גולן.

 

 

בעניין אחר, דורון אוסידון, עד לא מכבר סגנו של כץ, הוא אחד מהמועמדים המרכזיים לתפקיד מנכ”ל ההתאחדות לכדורגל. לאחר סיומה של הסאגה בבחירת יו”ר חדש להתאחדות הסתיימה עם מינויו של שינו זוארץ ל”ראש ממשלת הכדורגל”, הוא אמור למנות אנשים לתפקידי מפתח בהתאחדות. אוסידון, ששמו כבר נקשר לתפקיד, אמור להגיש בימים הקרובים את מועמדותו באופן רשמי, וגורמים בהתאחדות סבורים כי סיכוייו להתמנות למנכ”ל הם גבוהים.

 

דורון אוסידון. איזה בוס עדיף – שינו זוארץ או יואב כץ? (צילום: צלמוס)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר