הישאם כיוואן. “יואב כץ אמר לי שאין מה לעשות” (צילום: ניר קידר)
הישאם כיוואן. “יואב כץ אמר לי שאין מה לעשות” (צילום: ניר קידר)

“קלינגר מנסה להתיש אותי, ראשי המועדון מסננים אותי”

הישאם כיוואן ממשיך להתייצב לאימוני הפועל חיפה אך הוא מורשה להשתתף רק באימוני הכושר, ובסיומם הוא נדרש להתאמן לבדו מחוץ לתחומי המגרש

פורסם בתאריך: 18.8.18 16:41

“לא הייתי מאמין שזה מה שאני אקבל אחרי 13 שנים שנתתי למועדון”, כך אומר הישאם כיוואן שמאז תחילת האימונים של הפועל חיפה הפך לסוג של מנודה, “יש לי חוזה בהפועל לעונה הבאה, וניר קלינגר מנסה להתיש אותי כדי שאעזוב. בשנים האחרונות היו לי הצעות מבני סכנין, מהפועל עכו ומקבוצות נוספות, אבל רציתי לשחק רק בהפועל ולסיים כאן את הקריירה. אני פגוע מהדרך שבה נוהגים איתי. אני מתקשר לראשי המועדון והם מסננים אותי”.

כיוואן בן ה־31 ממשיך להתייצב לאימונים אך הוא מורשה להשתתף רק באימוני הכושר, ובסיומם הוא נדרש להתאמן מחוץ לתחומי המגרש לבדו ולא עם חבריו לקבוצה. כיוואן לא טס עם הקבוצה לאיטליה למשחק הגומלין מול אטאלנטה שנערך ביום חמישי (2:0).

 

 

לדבריו של כיוואן הוא שוחח עם הבעלים יואב כץ: “הוא אמר לי שאין מה לעשות ושזו החלטה של קלינגר למרות שיש לי חוזה”.

כיוואן הוא לא השחקן היחיד שזועם על קלינגר. אלי אלבז ורועי שוקרני שחזרו לפני שבועות אחדים להפועל קיבלו מהמאמן הודעה כי הם משוחררים, וגם הם כועסים. השניים שוחררו מכיוון שכץ התנה את צירופם של שון גולדברג (שכבר הוחתם) ומוחמד גדיר (שאיתו מתנהל משא ומתן) בשחרור של שני שחקנים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר