מקסים פלקושצ’נקו. מחכה לינואר 2020? (צילום: צלמוס)
מקסים פלקושצ’נקו. מחכה לינואר 2020? (צילום: צלמוס)

פלקושצ’נקו דורש מהפועל 40,000 שקל בחודש

הפערים בין הפועל חיפה למקסים פלקושצ’נקו אמנם הצטמצמו, אך הם עדיין גדולים. במועדון חוששים שבתום חוזהו הוא יעבור לקבוצה אחרת ללא תמורה

פורסם בתאריך: 24.9.18 20:44

הפערים הכספים בין מקסים פלקושצ’נקו להפועל חיפה אמנם הצטמצמו, אבל לדברי מקורביו הם עדיין גדולים וספק רב עם הקשר יחתום על החוזה שהוצע לו. הפועל מציעה לפלקושצ’נקו כ־30,000 שקל לחודש, אבל השחקן דורש לקבל סכום גבוה מ־40,000 שקל בחודש, ובשלב זה מסרב הבעלים יואב כץ להגדיל את הצעתו בצורה משמעותית כל כך.

מלבד הפערים הכספיים יש עוד מחלוקות בין הצדדים שמונעות את החתימה על החוזה, אבל גורמים בקבוצה אומרים כי השחקן קיבל הצעה מכובדת וכי התנגדותו להצעה אינה ברורה אלא אם עומד מאחוריו מועדון גדול שמעוניין בשירותיו בתום חוזהו בהפועל.
פלקושצ’נקו מחזיק בחוזה לעונה זו ולעונה הבאה, ומשמעות הדבר היא שבינואר 2020 הוא יוכל לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שתרצה בו ולעבור אליה ללא תמורה.

 

 

האכזבה מכך שפלקושצ’נקו והשוער הליטאי ארנסטס שטקוס לא חתמו על חוזים חדשים מטרידה את המאמן ניר קלינגר שמרגיש כי השניים טרודים במגעים עם המועדון ואינם מרוכזים באימונים.

בינתיים פנו שחקני הקבוצה לגורמים במועדון ודרשו לדעת מתי הם יקבלו את המענקים על ההעפלה למוקדמות הליגה האירופית, שעליהם התחייב כץ. בשלב זה הם עדיין לא קיבלו כל תשובה, והם כבר שוקלים כיצד לנהוג אם התשובה לא תספק את דעתם.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר