עומרי גלזר. מי עדיף - הוא או גיא חיימוב? (צילום: ניר קידר)
עומרי גלזר. מי עדיף - הוא או גיא חיימוב? (צילום: ניר קידר)

“לאחר השערים באשמת חיימוב מגיע לגלזר לשחק”

שחקנים במכבי חיפה טוענים שעומרי גלזר נמצא בכושר טוב בהרבה מזה של גיא חיימוב, וכי הוא מצפה מפרד רוטן להציב אותו בהרכב במשחק הבא מול מכבי נתניה

פורסם בתאריך: 11.10.18 11:03

שחקנים במכבי חיפה טוענים כי עומרי גלזר נמצא בכושר מצוין ומפגין באימונים יכולת טובה בהרבה מזו של גיא חיימוב, וכי הוא מצפה לקבל מהמאמן פרד רוטן את אפודת השוער הראשון כבר במשחק הליגה הבא מול מכבי נתניה, שייערך בשבוע הבא לאחר פגרת הנבחרת שתשחק היום (חמישי) מול סקוטלנד באיצטדיון העירוני בחיפה וביום ראשון מול אלבניה באיצטדיון טרנר בבאר שבע.

“לנוכח היכולת של חיימוב, גלזר ציפה להיות בהרכב כבר במשחק נגד הפועל רעננה”, אמר השבוע שחקן במכבי ל”כלבו – חיפה והצפון”, “הוא לא שכח שרוטן הוריד אותו לספסל באמצע העונה שעברה לאחר הטעויות שעשה, ולאחר השערים שספגנו באשמתו של חיימוב מגיע לו לשחק”.

כזכור, בעונה שעברה, במשחק הגומלין מול הפועל חיפה במסגרת רבע גמר הגביע (1:1, שבסיומו עלתה הפועל לחצי הגמר בזכות שערי חוץ), ספג גלזר שער באשמתו הישירה לאחר שמסר לגילי ורמוט וזה בישל לאלון תורג’מן. רוטן זעם על השוער, ובמחצית הוא החליף אותו באוהד לויטה שעמד בשערה של הקבוצה עד לסוף העונה.

חיימוב, שבמשחקיו הראשונים במכבי לאחר שעבר אליה מהפועל באר שבע הציג יכולת נהדרת, אחראי באופן ישיר לאיבוד נקודות במשחקים מול בני יהודה, מכבי פתח תקוה והפועל רעננה שבהם הוא ספג שלושה שערים מביכים.

 

 

בעניין אחר, במכבי מאוכזבים מאוד מהקפטן רמי גרשון, שלא עמד לרשותו של רוטן במשחק מול רעננה לאחר שהתלונן שוב על כאבים ברגלו. גרשון כבר נעדר ממשחקים זה חודש וחצי בגלל שבר חלקי בצלעות, ובמועדון טוענים כי הם ציפו ממנו לעשות יותר כדי לשחק בגלל מצבה הקשה של הקבוצה. כעת מקווים במכבי שהוא יוכל לשחק מול נתניה.

גם סיידובה סומא, הרכש החדש מגינאה, אמור לשחק מול נתניה. סומא הוחתם בהמלצתו של המנהל הטכני מו אלאך, ונראה כי אי שיתופו בשני המשחקים האחרונים נובע מכך שלרוטן לא היה חלק בצירופו לקבוצה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר