פרד רוטן. יישאר או ילך? (צילום: צלמוס)
פרד רוטן. יישאר או ילך? (צילום: צלמוס)

לאחר התפטרותו של אלאך: נסללה הדרך לפיטוריו של רוטן

לאחר התפטרותו של המנהל הטכני של מכבי חיפה מו אלאך מתפקידו צפוי גם המאמן פרד רוטן לסיים את דרכו בקבוצה. עד כה נתקל הנשיא יעקב שחר בקשיים למצוא מאמן ישראלי שיסכים לעבוד תחת אלאך ולצד חברי הצוות המקצועי ההולנדים, אבל בשביל זה יש את פנחס זהבי

פורסם בתאריך: 1.11.18 11:14

התפטרותו של המנהל הטכני של מכבי חיפה מו אלאך מתפקידו מקלה מאוד על נשיא המועדון יעקב שחר לפטר את המאמן פרד רוטן. למרות הניצחון על הפועל תל אביב (1:2) ביום שני, במכבי לא מרוצים מרוטן ומבקשים להחליפו, אך עד כה נתקל שחר בקשיים למצוא מאמן ישראלי שיסכים לעבוד תחת אלאך ולצד חברי הצוות המקצועי ההולנדים של הקבוצה.

רוני לוי, שכבר חווה במכבי עבודה משותפת עם מנהל ספורטיבי – הנורבגי טור כריסטיאן קרלסן – זוכר לרעה את התקופה ההיא לאחר שהשניים הגיעו מהר מאוד לפיצוץ שהוביל לסיום עבודתו במועדון. לוי לא ייכנס שוב להרפתקה דומה, והוא יסכים לחזור לקדנציה שלישית רק כשהצוות המקצועי כולו, כלומר המנהל הטכני, עוזרי המאמן ומאמן השוערים לא יהיו בקבוצה. גם יוסי אבוקסיס, ששמו עלה כאחד מהמועמדים המובילים להחליף את רוטן, התבטא באוזני מקורביו כי הוא יתקשה להסכים לעבוד עם צוות מקצועי שאינו מקובל עליו.

פיטוריהם של כל אנשי הצוות ההולנדים היו מחייב את שחר לשלם להם 12 מיליון שקל במשכורות ובפיצויים, אך כעת, לאחר התפטרותו של אלאך, סכום זה הופחת באופן משמעותי.

במשחק מול הפועל תל אביב ישב לצדו של שחר סוכן השחקנים פנחס זהבי אחרי שנים רבות שבהן הוא נעדר מהיציעים בליגה הישראלית. גורמים במכבי העריכו השבוע כי ניתן ללמוד מכך ששחר ביקש מזהבי למצוא למכבי מאמן חדש וגם שחקנים זרים לקראת חלון ההעברות.

 

 

רמי גרשון ממשיך להתאמן בנפרד מחבריו לקבוצה ולהתלונן על כאבים. הצוות הרפואי של המועדון בישר לצוות המקצועי גרשון החלים מפציעתו, אך כשרוטן פנה אליו והתעניין אם הוא כשיר, השחקן טען שהוא עדיין חש כאבים.

הגינאי סיידובה סומא, שקיבל דקות משחק מול הפועל תל אביב והפגין יכולת טובה בזמן הקצר שהוא היה על הדשא, אמור לפתוח בהרכב במשחק מול בית”ר ירושלים שייערך ביום שני.

מכבי מתכננת לפנות בקרוב לראש העיר החדשה עינת קליש רותם בבקשה לקבל אישור להקמתם של משרדי המועדון באיצטדיון העירוני. כזכור, ראש העיר היוצא יונה יהב הוא זה שמנע עד כה ממכבי להקים את משרדיה במתחם האיצטדיון, והדבר הוביל לעימות קשה שבשיאו עזבה מכבי את חיפה ופתחה את משרדיה במתחם שער הכרמל בטירת כרמל. הסכם השכירות של מכבי עם שער הכרמל יסתיים בחודש יוני 2019, ובמועדון מקווים להעביר כבר בקיץ הבא את המשרדים למתחם האיצטדיון.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר