ניר קלינגר במשחק מול מכבי חיפה. כמה שעות לפני כן הוא העיד בבית הדין לעבודה (צילום: ניר קידר)
ניר קלינגר במשחק מול מכבי חיפה. כמה שעות לפני כן הוא העיד בבית הדין לעבודה (צילום: ניר קידר)

שעות לפני המשחק נגד מכבי העיד קלינגר לטובת הפועל

ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה לשעבר ובית"ר ירושלים כיום, שימש כעד הגנה מטעם הפועל בתביעה שהגיש הקפטן לשעבר אושרי רואש נגד המועדון. קלינגר העיד שהוא היה מעוניין ברואש ושלל את טענתו של השחקן ולפיה הוא פוטר מהפועל לאחר שלא היו מעוניינים בשירותיו

פורסם בתאריך: 11.2.19 20:25

אתמול (ראשון), שעות אחדות לפני המשחק של קבוצתו בית"ר ירושלים מול מכבי חיפה (1:1) באיצטדיון טדי בירושלים, הופיע המאמן ניר קלינגר כעד מטעם הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ בדיון בתביעה שהגיש הקפטן לשעבר של הפועל אושרי רואש נגד המועדון בבית הדין לעבודה בחיפה.

רואש, שתבע כ-800,000 שקל מהפועל, טען כי הוא למעשה פוטר מהמועדון שלא היה מעוניין עוד בשירותיו. קלינגר, שאימן אז את הפועל, העיד כי בשיחה סגורה שניהל עם רואש הוא הבהיר לו כי הוא מעוניין בו, ובכך שלל את טענתו של השחקן. הופעתו של קלינגר בדיון ביום המשחק, ובעיקר כשעשה את הדרך לחיפה ולאחר מכן מחיפה לירושלים, הפתיעה רבים שכן קלינגר נתבע על ידי הפועל במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל.

 

 

מקורב לקלינגר סיפר ל"כלבו – חיפה והצפון" כי הופעתו של המאמן בדיון נכפתה עליו, שכן בעונה שעברה, כשעוד אימן את הפועל, הוא חתם על תצהיר בעניינו של רואש שנמסר על ידי המועדון כעדות שתומכת בגרסתו של כץ, וכי הוא לא יכול היה להימנע מהופעה בבית הדין.

רואש הביא לדיון שני עדים מטעמו – סמנכ"ל הפועל לשעבר רון פלדהיים ומאמן הפועל לשעבר טל בנין, שהעידו לטובתו. שופטת בית הדין הורתה לשני הצדדים לנסות ולהגיע לפשרה תוך שבועיים, ולא – היא תיתן פסק דין בעניין.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר