מתחם קרית חיים. יואב כץ ייענה לדרישה? (צילום: קובי פאר)
מתחם קרית חיים. יואב כץ ייענה לדרישה? (צילום: קובי פאר)

ההסתדרות תדרוש מהפועל דמי שכירות על מתחם קרית חיים

ההסכם בין הפועל חיפה להסתדרות, שבמסגרתו משלם המועדון רק את חשבונות הארנונה, המים והחשמל במתחם, יפוג ביוני 2020. בהסכם החדש תדרוש ההסתדרות דמי שכירות

פורסם בתאריך: 1.3.19 10:55

מתחם האימונים הישן של הפועל חיפה בקרית חיים מהווה מעמסה כבדה על הבעלים של המועדון יואב כץ, שבוודאי לא יאהב את ההחלטה שהתקבלה בהסתדרות במרחב חיפה. הסכם השכירות בין הפועל להסתדרות על המתחם יסתיים ביוני 2020, אך ההסתדרות תפנה בקרוב לכץ בבקשה לחתום על הארכת ההסכם לעשר שנים נוספות בתנאים חדשים שיעלו לכץ יותר כסף מאשר הוא משלם עכשיו.

בהסכם הנוכחי פטור כץ מדמי שכירות ומחויב לשלם רק את חשבונות הארנונה, המים והחשמל במתחם ולהעביר להסתדרות כרטיסי כניסה למשחקים. כעת תדרוש ההסתדרות מהפועל דמי שכירות חודשיים בסך של אלפי שקלים, ו”אם היא תסרב יוצע המתקן לגורמים אחרים שיסכימו לשלם דמי שכירות”, כפי שאמר ל”כלבו – חיפה והצפון” גורם בכיר בהסתדרות במרחב. אותו גורם הוסיף: “קיים מחסור במתקני אימונים בעיר, ואנחנו מאמינים כי יימצא גורם שיסכים לשלם תמורת השימוש במתחם”.

 

 

כידוע, כץ מנסה כבר שנים ארוכות להימנע מהשקעות שנחוצות למתחם האימונים, שנכשל כמעט מדי שנה במבדקים שעורך משרד הכלכלה ומושמש – לרוב באיחור ניכר – רק לאחר סיוע של תורמים.

דובר ההסתדרות במרחב חיפה עופר עמר מסר בתגובה: “ההסתדרות תפנה להפועל ותבקש לחתום על הסכם שכירות חדש בתנאים שיתאימו לשני הצדדים”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מתי טיקטינסקי לשעבר חבר בועדת תקציב במפח

    הגיע הזמן שההסת תעסוק במעשיות . ולא להתעסק בזוטות. להפוך את השטח לבנית בנינים למגורים כמובן לעשות תבע וליצור מ שהוא מועיל עם השטח.להפסיק להתעסק עם כדורגל או כדור סל ולהתעסק דברים רציניים.עד היום לא הבנתי מדוע דבקים בדברים סמליים כגון השם הפועל ולשלם על כך מחיר שלא לענין

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר