גבריאל תמאש. חיים סילבס מעוניין בבלם אחר (צילום: ניר קידר)
גבריאל תמאש. חיים סילבס מעוניין בבלם אחר (צילום: ניר קידר)

מדוע הוצא סעיף ההתנהגות מחוזהו של תמאש?

בניגוד לחוזה הראשון שנחתם בין הפועל חיפה לגבריאל תמאש, בחוזהו הנוכחי לא מופיע סעיף ההתנהגות שמאפשר לקבוצה לשחררו בגין התנהגות בלתי ספורטיבית. כעת הוא דורש לכבד את החוזה

פורסם בתאריך: 26.5.19 08:23

הפועל חיפה לא תוכל להשתחרר מחוזהו של גבריאל תמאש מבלי לשלם לו את כל שכרו לעונה הבאה. בניגוד לחוזה שנחתם עם הבלם בקיץ 2017, בחוזהו הנוכחי לא מופיע סעיף ההתנהגות אשר מאפשר לקבוצה לשחרר את השחקן בגין התנהגות בלתי ספורטיבית.

כאשר תמאש הגיע לארץ, היסטוריית צריכת האלכוהול שלו היתה ידועה, ובשל כך הוכנס סעיף ההתנהגות לחוזהו. בסוף העונה הראשונה שלו בהפועל בחרו במועדון לוותר על הסעיף הזה והחתימו את תמאש על חוזה חדש לשנתיים.

“היה דיון ארוך בשאלה אם להשאיר או להוריד את הסעיף”, אמר גורם בהפועל ל”כלבו – חיפה והצפון”, “בסוף הוחלט להוריד, ועכשיו כולנו מצטערים”.

 

 

כעת, לאחר האירועים הבלתי ספורטיביים שבהם היה תמאש מעורב – נהיגה בשכרות במהירות מופרזת והשתוללות במסיבת יום העצמאות – מבקשים במועדון להוסיף את הסעיף רטרואקטיבית, אך לדבריו של מקורב לשחקן מתנגד לכך בתוקף ואף דורש שחוזהו לשנה הבאה יכובד.

תמאש, שהחל בעבודות השירות בבית החולים רמב”ם, מתכוון להצטרף לאימוני פתיחת העונה למורת רוחו של המאמן חיים סילבס שרוצה בלם אחר. סילבס מעוניין בעידן לוי, חברו של בן והבה שהצטרף מהפועל רעננה, אך ללוי יש חוזה לעונה נוספת ברעננה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר