גבריאל תמאש. לא יעשה להפועל חיפה חיים קלים (צילום: ניר קידר)
גבריאל תמאש. לא יעשה להפועל חיפה חיים קלים (צילום: ניר קידר)

אם תמאש ייקנס, הוא ידרוש עונש גם לשטרלינג

בראש ועדת המשמעת של הפועל חיפה עומד המנכ”ל אורן שטרלינג, שהשתתף במסיבה שלאחריה נתפס גבריאל תמאש כשהוא נוהג בשכרות ובמהירות מופרזת

פורסם בתאריך: 2.6.19 10:55

פרשת חוזהו של גבריאל תמאש ממשיכה להסעיר את הפועל חיפה. הבלם הרומני, שבקיץ שעבר חתם על חוזה לשנתיים ללא אפשרות יציאה מצדו או מצד המועדון, הודיע לבעלים יואב כץ כי הוא מסרב להוסיף או לשנות את סעיפי החוזה וכי בכוונתו להתייצב לאימוני פתיחת העונה.

הפרסום ב”כלבו – חיפה והצפון" על כך שסעיף ההתנהגות הוסר מחוזהו של תמאש הדהים רבים במועדון שטוענים כי כץ, נציגו המתפטר אמיר הברפלד והמנכ”ל אורן שטרלינג היו היחידים שידעו על כך. משמעות הסרת הסעיף היא שהמועדון ייתקל בקשיים אם יבחר לפעול נגד הבלם למרות עבירות המשמעת הקשות שהוא ביצע.

 

 

גם העמדתו של השחקן בפני ועדת משמעת פנימית צפויה לגרום לבעיה. בראש ועדת המשמעת עומד שטרלינג, שהשתתף במסיבה שלאחריה נתפס תמאש כשהוא נוהג בשכרות ובמהירות מופרזת. מקורב לשחקן טוען כי אם תמאש ייקנס הוא ידרוש מכץ להעמיד גם את שטרלינג לוועדת משמעת בגלל חלקו במסיבה.

בינתיים, בזמן המשא ומתן בין תמאש להפועל על המשך דרכו נמשך, השחקן כבר ניזוק כשלא זומן למשחקים של נבחרת רומניה בשל הפרשייה ובשל כך שהוא מחויב להשלים את עבודות השירות שנגזרו עליו. אם הבלם לא ימשיך בהפועל, דינמו בוקרשט עשויה להציע לו חוזה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר