שחקני הפועל חיפה מודים לקהל ביציע המזרחי. במועדון משדרים פסימיות (צילום: צלמוס)
שחקני הפועל חיפה מודים לקהל ביציע המזרחי. במועדון משדרים פסימיות (צילום: צלמוס)

מחאת אוהדי הפועל: עוברים מיציע היהלום ליציע המזרחי

בהפועל חיפה מזהים שרבים מבעלי המנויים ליציעי היהלום והכסף עברו בהפגנתיות ליציעים המזרחיים, שמחירי המנויים בהם זולים משמעותית מאשר ביציעים המערביים

פורסם בתאריך: 15.6.19 08:08

בהפועל חיפה צופים פגיעה כלכלית קשה בשל ירידה חדה במכירת מנויי היהלום של הקבוצה. הסיבה לירידה במכירות היא מעבר הפגנתי של רבים מבעלי המנויים הללו אל היציעים המזרחיים באיצטדיון העירוני, שמחירי המנויים בהם הם זולים באופן משמעותי מאלה שביציע היהלום.

גורמים במועדון מספרים כי רבים מבעלי מנוי היהלום, שבשנה שעברה שילמו כ־5,000 שקל למנוי, רכשו מאז פתיחתה של מכירת המנויים לעונה הבאה מנויים ליציע המזרחי שמחירם הוא 600 שקל. גם בעלי מנויים ליציע הכסף רכשו מנויים ליציע המזרחי, ורבים מהם עשו זאת באמצעות הנחות שמוקנות לוועדי עובדים, כך שההכנסה מהם היא קטנה יותר.

 

 

בעונה שעברה רשמה הפועל שיא בעידן יואב כץ – כ־2700 מנויים – והחשש הוא שעד תחילת העונה לא תצליח הקבוצה למכור אפילו מחצית מהמספר הזה. הסיבות העיקריות לכעסם של האוהדים הוא הרכש הדל שבוצע עד כה והמחלוקת עם הבלם הרומני גבריאל תמאש שזוכה לאהבת הקהל.

גם במכבי חיפה לא שקט בגזרת הקהל, והשבוע נרשמה התארגנות של אוהדים שקוראים לחרם מנויים בשל חוסר שביעות רצון מההכנות לעונה הבאה. מכבי חוותה בעונה החולפת ירידה משמעותית במספר הצופים במשחקיה, וההערכה במועדון היא כי יהיה קשה להגיע למספר המנויים מהעונה שעברה – 14,000.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר