חיים סילבס. בהפועל חיפה טוענים שהוא לא מפגין יוזמה בנושא הרכש (צילום: צלמוס)
חיים סילבס. בהפועל חיפה טוענים שהוא לא מפגין יוזמה בנושא הרכש (צילום: צלמוס)

כעס על סילבס: יעביר הרצאות במקום לבנות את הקבוצה

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס ירצה בכנס מאמנים באילת בסוף השבוע הבא. במועדון טוענים שהוא כלל לא ביקש אישור לכך ומביעים דאגה מפני ההכנות לעונה הבאה שמתנהלות בעצלתיים

פורסם בתאריך: 22.6.19 20:38

בהפועל חיפה הופתעו לגלות שמאמן הקבוצה חיים סילבס ירצה בכנס המאמנים השנתי שייערך באילת ב־29-27 ביוני. גורמים בקבוצה טוענים כי סילבס לא ביקש – ולפיכך גם לא קיבל – אישור מהמועדון להיעדר מאימונים בתאריכים הללו.

כזכור, לפני שנה, בעיצומן של ההכנות לעונה שבפתח, שימש המאמן דאז ניר קלינגר כפרשן בטלוויזיה של משחקי המונדיאל מבלי שקיבל אישור לכך. הדבר הוביל למתיחות בינו לבין הבעלים יואב כץ, והסוף ידוע.

בהפועל מודאגים מאוד מההכנות לעונה הבאה שמתנהלות בעצלתיים. עד כה החתימה הקבוצה רק שני שחקנים חדשים – השוער הבוסני יסמין בוריץ’ והבלם בן והבה מהפועל רעננה – וגורמים במועדון מביעים חשש מחוסר היוזמה שמפגין סילבס בנושא הרכש לקראת פתיחת האימונים ב־2 ביולי.

 

 

מקורב למאמן אמר ל”כלבו – חיפה והצפון” כי “חוזהו של סילבס ייכנס לתוקף רק ב־1 ביולי, כך שהוא לא מחויב לעדכן אף אחד לפני המועד הזה”.

בעניין אחר, כץ ועדן בן בסט הגיעו להבנות בנושא שכרו של החלוץ, אך הבעיה החדשה שהתעוררה היא רצונו של הקפטן לשעבר לקבל חוזה לשנתיים, בעוד שהבעלים מציע לו חוזה לעונה אחת בלבד.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר