אמרי ולשמן. מבין שהוא לא רצוי (צילום: הפועל חיפה האתר הרשמי)
אמרי ולשמן. מבין שהוא לא רצוי (צילום: הפועל חיפה האתר הרשמי)

כך החמיצה הפועל את ההזדמנות להחתים את סילבסטר

לפני תום מועד ההעברות הושג סיכום בין הפועל חיפה למ.ס אשדוד שלפיו אמרי ולשמן יעבור לאשדוד, כך שהקבוצה תוכל להחתים את יאקוב סילבסטר. התעקשות של יואב כץ מנעה את המהלך

פורסם בתאריך: 10.10.19 21:40

הבעיות של הפועל חיפה בחוליית החוד מתגלות בכל משחק מחדש, וכעת מתבררת הסיבה שבגלל החמיצה הפועל את ההזדמנות להחתים את החלוץ הסלובקי יאקוב סילבסטר.

ב־18 בספטמבר, שעות אחדות לפני תום מועד ההעברות, הושג סיכום בין הפועל למ.ס אשדוד שלפיו החלוץ הגינאי-קנדי אמרי ולשמן יעבור לאשדוד – מהלך שהיה אמור לפנות מקום להחתמתו של סילבסטר בקרית חיים.

 

 

מכיוון שהבעלים של הפועל יואב כץ החליט להסתפק העונה בחמישה זרים בלבד ולא לחרוג מכך הגיעה הפועל לסיכום עם ולשמן, ולפיו השחקן יעבור לאשדוד תמורת פיצוי של שלוש משכורות, כלומר כ־24,000 דולר. גורם בהפועל פנה לאמיר הברפלד, שעמד ביחד עם צחי נקש ועם נסים ביליה בראש קבוצת אנשי העסקים שבעונה שעברה רצתה להצטרף אל כץ בניהול הקבוצה, וביקש ממנו לממן את הפיצוי לולשמן כדי שניתן יהיה לצרף את סילבסטר. הברפלד שוחח עם נקש ועם ביליה והשיג את הסכמתם למימון המהלך, אך אז דרש מהם כץ כ־40,000 דולר. השלושה סירבו, ולשמן נשאר בהפועל, סילבסטר חתם באשדוד, והמאמן חיים סילבס נותר עם כאב ראש גדול.

שחקנים בהפועל מספרים כי ולשמן נראה מדוכדך מכיוון שהוא מבין היטב שהוא לא רצוי בקבוצה ושסיכוייו לשחק הם נמוכים מאוד.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר