אבי אשכנזי. יחזור לאמן? (צילום: ספי מגריזו)
אבי אשכנזי. יחזור לאמן? (צילום: ספי מגריזו)

רוזן נפגש עם אשכנזי. האם סאואנה יסיים את תפקידו?

למרות שג’ף רוזן ואבי אשכנזו טענו כי הפגישה ביניהם ביום שלישי היתה מקרית, במכבי חיפה לא פסלו את האפשרות שמאמנה בעבר יחליף את דניאל סאואנה על הקווים

פורסם בתאריך: 14.11.19 10:18

הבעלים של מכבי חיפה ג’ף רוזן נפגש ביום שלישי בצהריים עם אבי אשכנזי, ששימש בעבר מאמן הקבוצה, ולמרות שהשניים טוענים כי הפגישה היתה מקרית, במצבה המקצועי של מכבי, שמשתרכת בתחתית הטבלה עם ניצחון בודד בארבעה משחקים (היום, חמישי, תפגוש מכבי את הפועל גלבוע/גליל למשחק השלמה מהמחזור השני) ושהודחה מהמשך דרכה בגביע המדינה, לא מן הנמנע שאשכנזי יחליף את המאמן הוונצואלי דניאל סוואנה.

רוזן נפגש השבוע גם עם ראש העיר עינת קליש רותם, והשניים סיכמו על שיתוף פעולה.

 

 

לאחר ההפסד לבני הרצליה מהליגה הלאומית בשמינית גמר הגביע (80:76) הביעו גורמים במכבי ביקורת קשה על צירופו של נסטור קולמנארס. השחקן הגיע לארץ עם משקל עודף ונראה לא בכושר, ובמכבי טוענים כי הוא הונחת על ראשו של סאואנה. במשחק הגביע קולמנארס אמנם קלע 12 נקודות אך התקשה מאוד בשמירה על הגבוהים של הרצליה.

מכיוון שהסגל הישראלי של מכבי הוא אחד מהחלשים בליגה, התקווה היתה כי השחקנים הזרים יהיו אלה שידחפו את הקבוצה קדימה, אך עד כה התקווה הזו לא התממשה. את רוב חצי הביקורת סופג הקפטן ווילי וורקמן, שלא מזכיר במאומה את יכולתו מהשנים האחרונות, והחשש במכבי הוא מפני עונה נוספת של מאבקי הישרדות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר