דובי שטיין עם בנו דני ועם הרופא של הפועל חיפה ד"ר אליאס סעיד. 6,000 שקל בחודש, ללא קשר להיקף העבודה (צילום: צלמוס)
דובי שטיין עם בנו דני ועם הרופא של הפועל חיפה ד"ר אליאס סעיד. 6,000 שקל בחודש, ללא קשר להיקף העבודה (צילום: צלמוס)

דובי שטיין מאיים בתביעה נגד הפועל

הפיזיותרפיסט דובי שטיין, שסיים את עבודתו בהפועל חיפה לאחר יותר מ-52 שנה, שלח למועדון באמצעות עו"ד יואל גולדברג מכתב התראה לפני תביעה, ובו הוא דורש לקבל "את מלוא הזכויות הסוציאליות, כולל פנסיה, הפרשי שכר, שעות נוספות בשבתות ובחגים, דמי חופשה שנתית, דמי הבראה ופיצויי פיטורים"

פורסם בתאריך: 16.12.19 16:15

אל הרשימה ההולכת ומתארכת של עובדים שסיימו את דרכם בהפועל חיפה ומגישים תביעות נגד המועדון והבעלים יואב כץ צפוי להצטרף בקרוב שם חדש – הפיזיותרפיסט דובי שטיין שסיים את עבודתו בהפועל לאחר יותר מ-52 שנה, כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והצפון" כבר לפני כחודשים.

שטיין שלח להפועל מכתב התראה לפני תביעה באמצעות עו"ד יואל גולדברג. ובו נכתב: "מרשי עבד במועדון הכדורגל הפועל חיפה מ-4 במאי 1967 ועד לנובמבר האחרון כעובד שכיר מן המניין והיווה חלק אינטגרלי מהמערכת… נכון כי מרשי נתן חשבונית מס בגין כל תקבול, אבל דרך תשלום לא יכולה לפגוע במהות הסטטוס שבין הצדדים, קרי מרשי שימש עובד שכיר במערכת".

 

 

ממכתב ההתראה עולה כי שטיין קיבל במשך 15 השנים האחרונות שכר עבודה קבוע בסך של 6,000 שקל בחודש, וכעת תוהה עורך דינו: "איזה קבלן עצמאי מסכים לקבל סכום קבוע של 6,000 שקל בלי להתייחס כלל להיקף העבודה?".

עו"ד גולדברג דורש מכץ לשלם לשטיין "את מלוא הזכויות הסוציאליות בגין עבודתו בהפועל, כולל פנסיה, הפרשי שכר, שעות נוספות בשבתות ובחגים, דמי חופשה שנתית, דמי הבראה ופיצויי פיטורים".

במכתב לא מצוינים הסכומים שאותם דורש שטיין, אך הם נאמדים במאות אלפי שקלים. עו"ד גולדברג אפשר להפועל להשיב למכתב תוך 15 ימים לפני שיפנה לבית הדין לעבודה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יואב, זה מה ששולם לדובי כל אותם שנים. ברור שמדובר בתמורה נמוכה לאיש מקצוע כזה. הכל מגיע מאהבה של אנשים להפועל חיפה ובסוף זה נגמר בתביעות . למה זה ככה בקבוצה הזו במיוחד ??

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר