יגאל הילל. האם הוא הפתרון לבעיות המשמעת של ירדן שועה (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)
יגאל הילל. האם הוא הפתרון לבעיות המשמעת של ירדן שועה (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)

“שועה מבין שזה הצ’אנס האחרון שלו”

גורמים במכבי חיפה טוענים כי אם גם הקואצ’ר יגאל הילל לא יצליח להשפיע לטובה על ירדן שועה, כל הפרת משמעת נוספת של החלוץ תסלול את דרכו אל מחוץ לקבוצה

פורסם בתאריך: 19.12.19 09:27

צירופו של יגאל הילל כקואצ’ר של שחקני מכבי חיפה הוא בבחינת ההזדמנות האחרונה של ירדן שועה בקבוצה. גורמים במכבי טוענים כי כעת, לאחר מינויו של הילל, כל הפרת משמעת נוספת של החלוץ תסלול את דרכו אל מחוץ לקבוצה.

כפי שפורסם לראשונה באתר “כלבו – חיפה והצפון”, כבר בחודש מאי פנה שועה לנשיא מכבי יעקב שחר וביקש לצרף את הילל, אך שחר לא נענה לבקשה ומינה את ג’ובאני רוסו לקואצ’ר של הקבוצה. אלא שרוסו, שזוכה להערכה רבה מכל שחקני מכבי, לא הצליח להשפיע לטובה על שועה. כעת יתמקד הילל בחלוץ הצעיר, ורוסו ימשיך בתפקידו מול שאר השחקנים.

“שועה מבין שזה הצ’אנס האחרון שלו”, אומר גורם במכבי, “הילל אמור לסייע לו, אבל יש גם חששות מהמינוי הזה. אנחנו בכלל לא בטוח שהוא יוכל להשפיע על התנהלותו של שועה ולשפר את דרכיו”.

 

 

בישיבה שנערכה בין חברי הצוות המקצועי להנהלת המועדון, שבה נכח גם שחר, נטען כי כושרו הגופני של שועה אינו עומד בסטנדרטים שהציב המאמן מרקו בלבול, וסוכם כי מאמן הכושר האנגלי ניל קלארק יתחיל לעבוד איתו באופן אישי כדי להחזיר אותו לכושר שיתאים ל־90 דקות.

בתוך כך, גורמים במכבי שוללים את האפשרות שבלבול יערוך שיחה אישית עם החלוץ, גם לאחר שזה שב לאימונים אחרי הפגישה שלו עם שחר, וטוענים שמבחינתו של המאמן אין כל שינוי במעמדו של שועה שימשיך להיאבק על מקומו בסגל.

במכבי מצפים לפתיחת חלון ההעברות בינואר, ונראה כי שניים-שלושה שחקנים חדשים יצורפו לסגל. סינטיהו סולליך, ששותף בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה לאחר שבעה חודשי היעדרות שבהן הוא החלים מניתוח ברצועות ברכו, עדיין רחוק מכושר משחק, ועם פתיחת חלון ההעברות תנסה מכבי לשכנע אותו לעבור בהשאלה להפועל חדרה שמעוניינת בו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר