דניאל קופרברג. נצפה בולס המבורגר לפני אימון (צילום: צלמוס)
דניאל קופרברג. נצפה בולס המבורגר לפני אימון (צילום: צלמוס)

חולון פנתה לקופרברג, אנדרסון עשוי לחזור בקרוב

דניאל קופרברג, ששוחרר ממכבי חיפה בעקבות חשיפת “כלבו - חיפה והצפון”, דורש מהפועל חולון 70,000 דולר עד לתום העונה. הסנטר הפצוע אריק אנדרסון עשוי לשוב לאימונים בעוד כשבועיים

פורסם בתאריך: 26.12.19 09:22

הפועל חולון פנתה לדניאל קופרברג ששוחרר ממכבי חיפה והיא מעוניינת לצרפו בשל פציעתו של המתאזרח ריצ’י האוול. קופרברג דרש 70,000 דולר עד לסוף העונה, ובשלב זה מונעים פערים כספיים את החתמתו. גם הפועל אילת והפועל גלבוע/גליל פנו לשחקן, אבל הוא ממתין למיצוי המשא ומתן עם חולון.

הפרשה, שנחשפה כולה באתר “כלבו – חיפה והצפון”, החלה כאשר קופרברג זעם על דקות המשחק המועטות שלהן הוא זכה מהמאמן דניאל סאואנה, דרש להשתחרר מהקבוצה ונעדר מאימונים בטענה שהוא חולה. בהמשך ערכה מכבי שימוע לקופרברג, ולאחר שלא הציג אישורי מחלה על הימים שבהם הוא נעדר מאימונים וממשחקים הוא שוחרר מהקבוצה. כעת מתברר שבמהלך השימוע נדרש קופרברג גם לתת הסבר לכך שכ־20 דקות לפני אחד מהאימונים הוא נצפה אוכל במסעדת המבורגרים סמוך להיכל הספורט ברוממה, אך לא סיפק הסבר מניח את הדעת.

 

 

כעת ממתינה מכבי להצטרפותו של השחקן לקבוצה אחרת כדי לדרוש דמי השבחה עליו. נכון לעכשיו אין למכבי מועמד ישראלי להחליף את קופרברג, אבל הקבוצה התבשרה על כך שהסנטר אריק אנדרסון שנפצע סמוך לתחילת העונה מחלים בקצב מהיר, והוא עשוי להצטרף לאימונים באמצע חודש ינואר, וכעבור שבועיים כבר יהיה כשיר ויעמוד לרשות של סאואנה.

ובינתיים בצד השני של הכביש, הפועל חיפה הודיעה לגארד המתאזרח ג’ייק פמברטון כי היא לא תאריך את חוזהו שמסתיים בסוף החודש, כך שהוא למעשה שוחרר מהקבוצה. פמברטון שוחרר לאחר שבתחילת החודש החתימה הפועל את נועם לייש, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה ופתח את העונה הנוכחית בהפועל באר שבע מליגת העל. אלא שלייש מאוכזב ממספר דקות המשחק שהוא מקבל מהמאמן אלעד חסין, ובסביבתו כבר מציינים כי הוא עשוי לבקש שחרור.

 

ג’ייק פמברטון. חוזהו לא חודש (צילום מתוך דף הפייסבוק של הפועל חיפה)

ג’ייק פמברטון. חוזהו לא חודש (צילום מתוך דף הפייסבוק של הפועל חיפה)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר