חיים סילבס. בלאקאאוט (צילום: צלמוס)
חיים סילבס. בלאקאאוט (צילום: צלמוס)

סילבס רוצה חיזוק, כץ לא צפוי לפתוח את הארנק

לאחר הדרבי אמר חיים סילבס כי הסכומים שהוקצו לו להחתמת זרים הספיקו ל”שחקנים בינוניים”. בהפועל חיפה אומרים שהביקורת הופנתה ישירות לעברו של יואב כץ, שלא ימהר לאשר חיזוק

פורסם בתאריך: 29.12.19 11:18

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס מבקש להתחזק בחלוץ במהלך חלון ההעברות, אך גורמים במועדון טוענים כי הסיכויים שהבעלים יואב כץ יסכים לכך הם נמוכים.

לאחר הדרבי שבו הובסה הפועל על ידי היריבה העירונית בתוצאה 3:0 העביר סילבס ביקורת על סכומי הכסף שהוקצו לו להחתמת שחקנים זרים, ואמר שהם הספיקו ל”שחקנים בינוניים”. גורמים בהפועל אומרים שהביקורת הופנתה למעשה לעברו של כץ, ולכן נראה שכץ לא ימהר להעניק לסילבס את התקציב לחיזוק משמעותי. אותם הגורמים טוענים כי עלות שחרורם של שניים או שלושה מהזרים החלשים שהוחתמו בקיץ תהווה נטל כספי משמעותי על המועדון, וכי כץ ינסה לצמצם נזקים ולא לספוג עוד עלויות.

 

 

בהפועל מאוכזבים גם מחלק מהשחקנים הישראלים שהצטרפו השנה, והערכות במועדון הן שכדי להעמיד סגל שיצליח להתברג בפלייאוף העליון נדרשת תוספת תקציב של בין מיליון למיליון וחצי שקל.

מי שבכל זאת צפוי לחזור לקבוצה הוא אפיק קטן, שיתאמן בקבוצה הבוגרת וישחק כחריג גיל בקבוצת הנוער בליגה הלאומית.

בהפועל היו המומים מהבליץ של מכבי בעשר הדקות הראשונות של המחצית הראשונה, שבהן כבשה מכבי את שלושת שעריה, ובקבוצה היו מי שטענו שגם סילבס וגם שחקניו נכנסו לבלאקאאוט.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר