הפועל חיפה מול מ.ס אשדוד. היציעים נותרו ריקים (צילום: צלמוס)
הפועל חיפה מול מ.ס אשדוד. היציעים נותרו ריקים (צילום: צלמוס)

הבטיחו וקיימו: אוהדי הפועל החרימו את המשחק מול אשדוד

רק 1,900 צופים חזו בניצחון על מ.ס אשדוד - המספר הנמוך ביותר מאז המחזור ה־27 של עונת 2017-2016, שבו אירחה הפועל חיפה את הפועל אשקלון לעיני 1,700 צופים

פורסם בתאריך: 16.1.20 08:48

אוהדי הפועל חיפה הבטיחו להדיר את רגליהם ממשחקי הקבוצה בגלל אי קיום טקס לזכרו של רובי שפירא לפני המשחק מול בית”ר ירושלים, וקיימו. רק 1,900 צופים חזו בניצחון על מ.ס אשדוד (0:1) – המספר הנמוך ביותר מאז המחזור ה־27 של עונת 2017-2016, שבו אירחה הפועל את הפועל אשקלון לעיניהם של 1,700 צופים.

בעניין אחר – בא כוחה של ההסתדרות עו”ד יונה אדמון פנה השבוע להפועל וביקש לקבוע פגישה כדי לנהל משא ומתן על השכרת המתחם לשנים הבאות, והצדדים קבעו להיפגש בתחילת פברואר.

בתוך כך נמשכים חילוקי הדעות בין הפועל להסתדרות בנושא מתחם קרית חיים. דני קרן, לשעבר מנכ”ל ההסתדרות במרחב חיפה, טוען כי “ההסתדרות רשאית להתקשר עם כל גורם שמעוניין במתחם ולגבות בתמורה דמי שימוש”. קרן, שערך בשעתו את החוזים על המתחם הן מול רשות מקרקעי ישראל (רמ”י) והן מול הבעלים של הפועל יואב כץ, מוסיף כי “השטח הוא אכן בבעלות רמ”י, אך הוא הוחכר להסתדרות בשימוש ייעודי של איצטדיון ספורט, והיא רשאית לעשות בו כרצונה”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר