שחקני הפועל חיפה במשחק מול הפועל רעננה. התיקו מנע מבוכה גדולה (צילום: צלמוס)
שחקני הפועל חיפה במשחק מול הפועל רעננה. התיקו מנע מבוכה גדולה (צילום: צלמוס)

“חדר ההלבשה מפולג, כולם נגד כולם”

שחקן בהפועל חיפה אמר ל”כלבו - חיפה והקריות” כי למרות ניסיונותיהם של שחקנים בכירים בהפועל חיפה לשפר את האווירה בקבוצה הם מתקשים לעשות זאת, ו”את התוצאות רואים על המגרש”

פורסם בתאריך: 31.1.20 09:23

הסיבה העיקרית למצבה המקצועי הרעוע של הפועל חיפה היא “חדר הלבשה מפולג, כולם נגד כולם”, כפי שאמר שחקן בקבוצה ל”כלבו”. לדבריו, למרות ניסיונותיהם של כמה מהשחקנים הבכירים בהפועל לשפר את האווירה בקבוצה, הם מתקשים לעשות זאת, ו”את התוצאות רואים על המגרש”.

עוד ציין השחקן כי בשיחות בינם לבין עצמם לא מסתירים השחקנים את חוסר ההערכה שלהם כלפי המאמן חיים סילבס, שלפחות בשלב זה ממשיך לקבל גיבוי מלא מהבעלים יואב כץ. אלא שגם אל כץ הגיעו ריקושטים מהשיחות בין השחקנים, וגם הוא שומע מהם על מערכת היחסים בין שחקנים בכירים בקבוצה לבין המאמן.

התיקו 2:2 שהשיגה הקבוצה בשבת מול הפועל רעננה לאחר שכבר פיגרה 2:0 מנע מסילבס חוסר נעימות מול כץ, שממשיך לחפש חיזוק לסגל. בהפועל מרוצים מהשתלבותו המהירה של הרכש יאקוב סילבסטר ומקווים כי הוא יסייע להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות ולהבטחת הכרטיס לפלייאוף העליון.

 

 

בתוך כך, בקרוב אמורה הפועל לקבל בחזרה את אלמוג בוזגלו, אולי אפילו לפני משחקי הפלייאוף. בוזגלו, שנמצא בתהליכי החלמה מתקדמים לאחר שעבר ניתוח בכתפו, החל השבוע באימונים אישיים, ובהפועל טוענים כי הפיזיותרפיסט של הקבוצה רותם סעדון מעריך שבעוד ארבעה-חמישה שבועות הוא כבר יוכל לעמוד לרשותו של סילבס.

למרות שעל פניו נראה כי המשא ומתן בין כץ לחמשת הרוכשים הפוטנציאליים – אמיר הברפלד, צחי נקש, נסים ביליה, מיקי קופל ואבי שטרלינג – התפוצץ, ל”כלבו” נודע כי שני הצדדים קיימו השבוע פגישה נוספת בתיווכם של גורמים המקורבים גם לכץ וגם לחמישה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר